RADOVI ZAPELI

Stajalište za vlakove HŽ platio deset milijuna kuna

09.09.2009 u 17:31

Bionic
Reading

Željezničko stajalište u centru Karlovca, vrijedno deset milijuna kuna i prvo takve vrste u Hrvatskoj, iako je trebalo biti otvoreno, još je uvijek nedovršeno, a u HŽ-u nemaju pojma kada bi moglo biti pušteno u rad

Specifičnost ovog stajališta koje se nalazi nasuprot karlovačkogautobusnog kolodvora je da će na njemu stajati samo lokalni putničkivlakovi. Ostali vlakovi i dalje će stajati samo na željezničkomkolodvoru Karlovac, udaljenom od stajališta svega petstotinjak metara.

Putnicikoji žele putovati do Splita nagibnim vlakom, najprije moraju na ovom stajalištusjesti na lokalni vlak i odvesti se njime do kolodvora, pa tamopričekati svoju vezu za Split.

'Do usporenja radova došlo je zbog nepredviđenih tehničkih problema s obzirom na složenost i zahtjevnost konstrukcije, ali i zbog nedovoljnog angažmana izvođača radova. Naime, izvođač Cenoza d.o.o. iz Rupe ne poštuje zadane rokove, potrebnu opremu nije naručio na vrijeme, a zbog poznate financijske situacije produljeni su već ionako dugi rokovi isporuke', rekla je za Jutarnji.hr Vlatka Škorić, šefica Korporativnih komunikacija HŽ holdinga.

U posljednja dva mjeseca na građevini poludovršenog željezničkog stajališta gotovo da i nije bilo nikakvih radova. 'Nemam vam što reći. Radimo i borimo se da odradimo preuzete obveze. Imamo desetak gradilišta u Hrvatskoj i teško je sve stići. Sada smo naručili potreban materijal i sve bi moglo biti gotovo za nekoliko dana', tvrdi Damir Medvedić, član Uprave Cenoze, male obiteljske tvrtke koju je prije deset godina osnovala njegova supruga Sandra Surina Medvedić.

Zanimljivo je da Cenoza izvodi radove pretežno za državna poduzeća, među kojima prednjače HEP, HŽ i HAC, što ističu kao reference na svojoj internetskoj stranici.