Hrvatski građana žele da stranke u predizbornoj kampanji pričaju o mjerama za brzo zapošljavanje i o poboljšanju kvalitete zdravstvenih usluga, a strahuju da će u kampanji političari pričati o nekim drugim temama, pokazuju rezultati istraživanja Nove TV
Tako 51 posto birača želi da stranke ili koalicije pričaju o svojim mjerama za brzo zapošljavanje, njih 41 posto želi čuti koje su to kvalitetne zdravstvene usluge koje nude političke opcije. 36 posto građana želi doznati kako će političke opcije povlačiti novac iz EU za poljoprivredu.
Njih 30 posto želi doznati kako i na koji način misle ako pobjede privlačiti strane investicije. Za 28 posto birača jako je važno što će stranke ponuditi u smanjivanju birokratskih prepreka i birokracije. Borba protiv utajivača poreza također je važna za 28 posto birača. Svaki četvrti birač želi znati kakvu politiku će imati stranke u borbi protiv sive ekonomije. Isto tako 24 posto građana želi da se u kampanji priča o dodjeli socijalne pomoći po imovinskom kriteriju. Koji su im programi za kraća suđenja želi znati 23 posto birača.
Važan dio programa stranaka je i što one nude u smanjivanju predmeta i knjiga za učenike. To je važno za 23 posto birača. Briga o braniteljima i politike stranaka važna je za 22 posto birača. Tek 21 posto birača želi znati kakvi su planovi stranaka o smanjivanju broja županija gradova i općina.
No istodobno birači strahuju da će u kampanji političari pričati o nekim drugim temama. Tako njih 35 posto misli da će pričati o brizi za braniteljima. O mjerama za brzo zapošljavanje misli da će govoriti 29 posto njih. Zatim dolazi politika kako povući EU novac za poljoprivredu. Da će političari to pričati misli 27 posto građana. O domovinskom ratu 23 posto građana misli da će pričati političari. Potom slijede strane investicije jer će o njima pričati 21 posto političara. O dodjeljivanju socijalne pomoći po imovinskom kriteriju misli da će pričati 20 posto političara.
O utaji poreza govorit će 20 posto političara. A isto 20 posto njih o kvaliteti zdravstvenih usluga. 19 posto političara ce potrošiti vrijeme u kampanji govoreći o borbi protiv sive ekonomije. A tek njih 18 posto kako bi smanjilo birokraciju i birokratske prepreke. 15 posto političara će u svojim programima govoriti o smanjivanju županija gradova i općina. A isti postotak njih imat će i planove kako smanjiti trajanje sudskih postupka. I na kraju prema mišljenju građana bit će i 15 posto političara koji će u svojim programima govoriti o ulozi Josipa Broza Tita.