Nakon Slovenije, Subway, najveći franšizni lanac restorana na svijetu, vraća se i na tržište Hrvatske. Za sada su ostale zemlje regije tek u planu, prenosi portal Franchising.rs
Nakon što se prošle godine uspješno vratio na tržište Slovenije najveći fast food lanac na svijetu planira ponovno otvoriti restorane u Hrvatskoj i u potrazi je za primateljima franšize. Kako za portal Franchising.rs kaže Martin Princ, zadužen za razvoj Subwaya u srednjoj i istočnoj Europi, američki lanac u Hrvatskoj ima istu strategiju kao i u svim zemljama svijeta u kojima posluje.
'Želimo postati brend broj jedan po usluzi nudeći izuzetno kvalitetan proizvod po povoljnoj cijeni. Također, kao i svuda u svijetu, u Hrvatskoj planiramo širiti mrežu preko lokalnih franšiznih partnera, ključnih za uspjeh koncepta na ovom tržištu. Hrvatska je sada dio Europske unije, tako da je moguće da sastojci koji se budu koristili u budućim Subwayovim restoranima ispunjavaju naš tzv. zlatni standard kvalitete (SUBWAY® Golden Standard), što je standard koji primjenjujemo za sve zemlje EU-a i koji omogućava da u svim tim zemljama ponudimo isti nivo kvalitete. Ovakav standard bilo je skoro nemoguće zadovoljiti prije nego što je Hrvatska postala dio Europske unije', objašnjava Princ.
Člana u cijelosti možete pročitati OVDJE