Izvlačenje dnevnica putem fiktivnih naloga nije prva krađa koja se dogodila u Banskim dvorima. Prije 14 godina iz dužnosničkih soba na Markovu trgu nestale su vrijedne slike i njihovo nestajanje mjesecima nitko nije primijetio
Bilo je proljeće 2003., svijet je okupirao Drugi irački rat, pad Sadama Huseina, u domaća kina stigao je Oscarom ovjenčani 'Pianist' Romana Polanskog, Pips, Chips & Videoclips objavili su 'Drveće i rijeke', Milan Bandić u Novom listu je izjavio da je 'Grad odlučio financirati projekt tzv. ustaškog groblja na Mirogoju jer je Mirogoj metafora hrvatske pomirbe'.
U Banskim dvorima nazirao se raspad sistema, Ivica Račan kazao je da mu je važnija čast nego vlast i pitanje izbora bilo je samo pitanje datuma.
Dok su političari bili okupirani predizbornom kombinatorikom, šuškanjima oko akcije uhićenja generala Ante Gotovine i još koječime, Dario Petrov, konobar u zgradi Vlade, njegova supruga Lena Koščec Petrov i brat Vedran mjesecima su pokazivali izniman interes za umjetnost. Ili preciznije za slike u Banskim dvorima.
Krađe koje su obavljali mjesecima nisu bile u rangu onih koje su obavljali članovi bande Pink Panther, nije to bilo ni dugotrajno kao u aferi 'dnevnice', ali je već tada ukazivalo na to da se u Banskim dvorima može sve.
Njih troje u razdoblju od jeseni 2002. do kraja ožujka 2003., iz zgrade na Markovu trgu ukralo je pet umjetničkih djela vrijednih 270 tisuća kuna. Radilo se o slikama Mencija Clementa Crnčića, Gustava Likana i Ferde Kovačevića.
Da stvar bude tragikomičnija, Lana Petrov praunuka je Mencija Klementa Crnčića. Slike su krali na različite načine, pa je tako Crnčićeve slike 'Lavanda' i 'Škoj' i Likanova 'U rano ljeto' Dario unio u salon za ručanje dužnosnika Vlade. Ondje je otvorio prozor na Freudenreichovu ulicu i dodao slike supruzi koja ih je spremala u automobil. Za to je vrijeme Vedran odvraćao pozornost policajcima koji rade na osiguranju zgrade Vlade tako što je zaustavljao svoj automobil tvrdeći da je u kvaru i da ga ne može pomaknuti.
Crnčićevu sliku 'Pletenje mreže' Dario je ukrao tako što je u zgradu Vlade unio uramljenu i ostakljenu fotografiju iz kalendara te je objesio u sobi broj 232, na mjesto gdje se nalazila slika 'Interijer'. Nju je pak odnio u sobu 226 i objesio na mjesto na kojem se nalazila slika 'Pletenje mreže'. Umjetninu je zamotao u sako i košulju i iznio iz zgrade. Slike je na tržištu prodavala supruga koja se bavila tim poslom, a jedna je završila u kolekciji Zvonimira Šostara, Bandićeva čovjeka od povjerenja tadašnjeg pročelnika Ureda za zdravstvo Grada Zagreba, a danas čelnika zavoda za javno zdravstvo 'Dr. Andrija Štampar'.
Na pitanje kako kao dugogodišnji kolekcionar nije posumnjao da je slika ukradena, Šostar je novinarima tada rekao da na njoj nije pisalo da je u vlasništvu Vlade.
'Na certifikatu se nije vidjelo ime vlasnika jer je bilo prebrisano korektorom – stajalo je samo: liječnik iz Gorjanske ulice', kazao je Šostar tada.
Zanimljivo je da su Kovačićevu sliku 'Potok među drvećem' ukrali za radnog vremena Vlade skinuvši je sa zida, da bi je nakon završetka radnog vremena iznijeli iz zgrade. Sliku, međutim, nisu uspjeli prodati jer se na njoj nalazio certifikat Moderne galerije. Umjetninu su vratili u istu salu, ali na krivo mjesto.
Iako se policija pohvalila da je kradljivce razotkrila u 48 sati, ostala je činjenica da su slike nestajale mjesecima i da to nitko nije primijetio, ali i da su policajci nadređene upozoravali na Petrovljevo čudno ponašanje, dolaske u čudno vrijeme u Vladu. No oni na to nisu reagirali.