CRKVA FINANCIRA OBNOVU

Uskoro reklame na zagrebačkoj katedrali

10.05.2011 u 08:13

Bionic
Reading

Na čeličnu skelu južnog tornja zagrebačke katedrale Sv. Stjepana uskoro bi trebale biti postavljenje reklame za Croatia osiguranje, Plivu te Zagrebački holding, javlja tjednik Nacional

Naime, radi se o novom projektu kojim Crkva želi motivirati tvrtke da financijski potpomognu obnovu katedrale, koja je u zadnje vrijeme 'zapela' zbog nedostatka financijskih sredstava, piše list, dodajući kako su se zbog

toga u Zagrebačkoj nadbiskupiji odlučili osmisliti model financiranja po uzoru na brojne europske gradove gdje se obnova sakralnih objekata financira postavljanjem reklama.

Nacional javlja kako će u ovom slučaju, s obzirom na to da se radi o katedrali, Crkva ići na nešto konzervativniji pristup, pa tako na njezin toranj neće biti postavljena klasična reklama, već grafički prikaz katedrale nakon obnove, dok će samo na dnu biti ime tvrtke sponzora obnove, dimenzija 14 puta 14 četvornih metara.

List navodi kako je Katolička crkva prije nekoliko godina pokušala ubrzati obnovu apelirajući na vjernike da doniraju plastičnu ambalažu, no ta inicijativa pokazala se potpuno neuspješnom.