NEVJEROJATNE BROJKE

Utakmica Hrvatska-Engleska srušila sve rekorde gledanosti kod nas, ali i kod Engleza

12.07.2018 u 15:15

Bionic
Reading

Veličanstvenu pobjedu hrvatske nogometne reprezentacije nad Engleskom 2:1 na Svjetskom nogometnom prvenstvu u Rusiji u srijedu navečer na Drugom programu Hrvatske radiotelevizije (HRT-HTV2) pratio je 2.053.241 gledatelj (RCH), pokazuju podaci o gledanosti

O velikom zanimanju za ovaj dramatičan susret u kojem je Hrvatska prvi put u povijesti izborila nastup u samom finalu Svjetskog prvenstva govori i podatak kako je utakmicu gledalo čak 81 posto svih onih koji su bili pred malim ekranima (SHR), objavili su s HRT-a.

Udio u gledanosti Drugog programa HTV-a u udarnom terminu od 19 do 23 sata jučer je iznosio nevjerojatnih 73 posto ili gotovo tri četvrtine svih televizijskih gledatelja.

Pored toga, nekoliko stotina tisuća gledatelja širom zemlje ovu je utakmicu pratilo u kafićima, organizirano na trgovima i putem interneta, čime je ukupna gledanost utakmice još veća.

Sljedeći nastup izabranika Zlatka Dalića bit će protiv Francuske u nedjelju 15. srpnja u 17 sati u Moskvi, kada će se Hrvatska boriti za titulu prvaka svijeta.

S druge strane kažimo da je u Engleskoj čak 24,3 milijuna ljudi gledalo utakmicu protiv Hrvatske s jednominutnim vrhuncem od 26,5 milijuna gledatelja, čime je postala najgledaniji prijenos na samo jednoj tamošnjoj televiziji od ceremonije zatvaranja Olimpijskih igara u Londonu 2012. godine, objavio je ITV koji je prenosio utakmicu. Dvoboj je gledalo čak 84 posto onih koji su u tom trenutku bili kod kuće pred malim ekranima. Prijašnje ključne dvoboje engleske reprezentacije prenošene su zajednički na BBC-ju i na ITV-ju, a gledanost je bila manje-više slična ovoj.

Navijači u Dubrovniku
  • Na Jelačić placu u Zagrebu skupilo se oko 15 tisuća navijača
  • Navijačko ludilo u Dubrovniku
  • Navijačko ludilo u Zagrebu
  • Navijačko ludilo u Zagrebu
  • Navijačko ludilo u Zagrebu
    +173
Navijačko ludilo diljem Hrvatske Izvor: Pixsell / Autor: Dalibor Urukalovic/PIXSELL