Podravka je još jednom potvrdila svoj status kompanije s najjačim domaćim brendovima u regiji Adriatic koja obuhvaća tržišta Hrvatske, Slovenije, BiH i Srbije. Rezultat je to istraživanja agencije Ipsos Puls, a ona je do ovih rezultata došla uz pomoć takozvanog 'brand score' indikatora koji omogućuje uspoređivanje brendova različitih kategorija proizvoda i pokazatelj je snage brenda na tržištu, poručeno je iz Podravke
Istraživanje je pokazalo da je Vegeta najjači domaći brend u regiji, a uz Vegetu, visoku treću poziciju po snazi domaćih brendova zabilježile su Podravkine juhe. Na hrvatskom tržištu Vegeta je ostala vodeći brend po snazi, ispred svih jakih domaćih i internacionalnih marki. Njezin je uspjeh tim veći jer je jedini hrvatski brend koji se našao na pojedinačnoj nacionalnoj listi vodećih na svim tržištima regije.
Među prvih pedeset najpoznatijih brendova u Hrvatskoj, Sloveniji, Srbiji te Bosni i Hercegovini nalazi se još Podravkinih proizvoda – ukiseljeno i konzervirano povrće, voćni namazi, bujoni, pudinzi i pripomoći/mješavine za kolače Dolcela te Čokolino u kategoriji dječje hrane.