... želiim (za)uvijeeek u životuuu svoom! Nema veselije i inspirativnije kombinacije. Svako druženje uz vino s mojim dragim ženama pretvori se u događaj za pamćenje
Kao prvo drage, prelijepe žene, sretan vam Međunarodni dan istih! Uživajte u tome što ste žene i proslavite ga uz čašu dobrog vina.
A sada par zanimljivih činjenica iz objave za medije, pa tako i mene kao Sjedi&Jedi:
Na Zagreb Wine Gourmet Weekendu, najznačajnijem regionalnom eno gastro festivalu koji će se održavati od 13. do 15. travnja u atraktivnim prostorima Gliptoteke i Centra Kaptol, žene će imati posebnu ulogu
Za vrijeme trajanja Zagreb Wine Gourmet Weekenda stručne članice udruge WOW Women on Wine – Žene i vino) po prvi će puta u Hrvatskoj odabrati najbolje žensko vino – WOW vino.
Žensku stranuZagreb Wine Gourmet Weekenda naglasit će i posebna gošća Donatella Cinelli Colombini, proizvođačica svjetski poznatog crvenog vina Brunello di Montalcino, u čijoj vinariji rade isključivo žene.
Brunello di Montalcino jedno je od najcjenjenijih i najpoznatijih vina talijanske pokrajine Toscane, a nastaje od autohtone sorte sangiovese.
Govoreći o Donatelli Cinelli Colombini valja napomenuti kako je riječ o najnagrađivanijoj proizvođačici vina u Italiji.
Žene su sve važniji dio vinske industrije, preuzele su muškarcima glavnu riječ u odabiru vina, sve su educiranije i zahtjevnije s vinima
O posebnom mjestu žena u vinskoj industriji u posljednje vrijeme govore brojne statistike:
U SAD-u pokazuju da su žene dominantni kupci - žene kupuju oko 53 posto
ukupne količine vina koje se godišnje proda u SAD-u (posljednji podatak američkog Wine Market Council-a), a konzumiraju čak 64 posto ukupne količine (podatak iznesen u knjizi eminentne vinske novinarke Leslie Sbrocco)
Britanke su još dominantnije – kupuju čak 8 od 10 butelja vina koje se u
Velikoj Britaniji konzumiraju kod kuće. Takve smo i mi. Ovo je jedna od fotki
s našeg, ženskog, vinskog druženja u mojoj kuhinji. Statistike kažu da žene u vinu vide odličan način za opuštanje nakon napornog radnog dana– njih čak 46 posto smatra da im čaša vina može pomoći u opuštanju(Vinexpo)
Da žene zaista vole uživati u vinu (postoje navodi da je to rezultat većeg broja okusnih pupoljaka, no znanstvenih dokaza za to nema) – 80 posto Britanki i
čak 92 posto Amerikanki kao glavni razlog pijenja vina ističe uživanje u okusu,
a 70 posto Britanki i 71 posto Amerikanki kao drugi odgovor izabire dobro
slaganje vina s hranom.
Tezu da žene preferiraju crvena vina potvrdilo je istraživanje Vinexpoa, koje je pokazalo da 56 posto žena u Britaniji bira crveno vino, 36 posto njih se izjasnilo
za bijelo, dok je rose istaklo njih manje od 7 posto. Na globalnoj razini, prema
istom istraživanju, 60 posto žena preferira crvena vina
Iako se često misli da žene najčešće kupuju vino u sklopu redovne kupovine i ne mare za kvalitetu, statistika pokazuje da čak 60 posto butelja vrhunskog vina skupljeg od 15 dolara u SAD-u kupe upravo pripadnice ljepšeg spola (studija vinske konzultantske kuće MKF)
Istina je da žene ne mare mnogo za medalje, ocjene na ljestvicama kvalitete vina kao ni razna priznanja koja vinari vole isticati na etiketama, one se u kupnji najviše vode osobnim preporukama, dojmom određene vinarije, a već pri odabiru vina u dizajnu butelje i etikete žele prepoznati ugođaj koji planiraju stvoriti prilikom otvaranja vina.
Ženama je u izboru vina najvažnije za koga i za koju priliku biraju vino (istraživanje Wine Spectatora, jednog od najpopularnijih vinskih medija na svijetu)
I na kraju, jedna vrlo zanimljiva brojka koja pokazuje kako žene percipiraju vino posve drugačije od muškaraca – dok svaki treći muškarac smatra da pokazivanjem znanja o vinu i strasti uživanja u vinu može osvojiti dodatnu naklonost suprotnog spola, čak 80 posto žena se s time u potpunosti ne slaže (Vinexpo)!!!
Hehehehe