DEVETO IZDANJE

Weekend Media Festival otkriva kako iskoristiti najbolji potencijal zaposlenika

07.06.2016 u 16:00

Bionic
Reading

Najveća consulting kompanija za globalni menadžment Great Place to Work, koja posluje s vodećim tvrtkama, vladama, nevladinim organizacijama te neprofitnim organizacijama, dolazi na ovogodišnje deveto izdanje Weekend Media Festivala koji će se održati od 22. do 25. rujna u prostorima stare tvornice duhana u Rovinju pod pokroviteljstvo Adris grupa

'Upravo stvaranje kvalitetnog ranog okruženja bitna je stavka za svakodnevno poslovanje i uspješno funkcioniranje kompanije ili organizacije. Bez obzira bili vi direktor koji radi na 40. katu Wall Streeta ili kopali kanale za cijevi na najvećim vrućinama na Bliskom istoku, kao vođa možete stvoriti odlično radno mjesto tako da poštujete svoje zaposlenike, tretirate ih pravedno te se predstavljate kao vjerodostojna osoba', istaknula je Zrinka Lovrenčić iz Great Place to Work.

Prema Great Place to Work Institute, kompanije zapošljavaju ljude da bi stvorile proces koji rezultira u stvaranju bogatstva. U zamjenu za njihov rad i pružene usluge, zaposlenici dobivaju adekvatnu kompenzaciju, dok su plaće samo opipljivi aspekt zaposlenja kojeg nosite sa sobom kući te predstavljaju bitan higijenski faktor.

Uz pretpostavku da je plaća poštena, ona ne predstavlja jedini faktor koji pridonosi osjećaju zadovoljstva. Zaposlenici se moraju osjećati kao da doprinose nečem značajnijem od dnevnih zadataka, žele se osjećati osnaženo i dobivati povratne informacije o svom radu. Također moraju znati koje su im sve mogućnosti dostupne, a to je je izuzetno važno generaciji mladih radnika poznatih kao generacija y ili milennials, ističu u kompaniji koja smatra da proširenje odgovornosti dodatno poboljšava njihove životopise više nego to čine titule, ističu u Great Place to Work.

Inače, Weekend Media Festival i ove godine ugošćuje više od 4.000 medijskih i komunikacijskih profesionalaca koji će u tri dana trajanja festivala u pet paralelnih konferencijskih dvorana raspravljati o najaktualnijim temama iz svijeta medija, PR-a, marketinga i cijele komunikacijske industrije.

I na ovogodišnjem izdanju festivala održat će se regionalna revija BalCannes, a dodijelit će se i nagrada SoMo Borac.

BalCannes će petu godinu zaredom, u suradnji s Hrvatskim udruženjem društava za tržišno komuniciranje (HURA) vrednovati najbolje agencijske projekte iz šest zemalja regije. SoMo Borac nagrada će se pak dodjeljivati najboljim digitalnim radovima u nekoliko kategorija; SoMo Face, SoMust Have, CM godine, SoMo Content, Viralni blockbuster, SoMo Tech i Digitalac godine.