Godišnje se iz gradskog proračuna, tj. iz džepova Zagrepčana za list Zagreb.hr, koja izlazi dvaput mjesečno u nakladi od 300.000 primjeraka, potroši pet milijuna kuna. List koji bi stanovnike hrvatske metropole trebao objektivno informirati o događajima u gradu od samog pokretanja podsjeća na privatno glasilo Milana Bandića
'Gradonačelnik prvenstveno putem Zagreb.hr-a vodi kampanju prvo za lokalne, a sada i predsjedničke izbore', kazala je na jučerašnjoj raspravi u Gradskoj skupštini HDZ-ova zastupnica Margareta Mađarić.
No da ne bismo pisali o apstraktnim stvarima, uzeli smo u ruke najnoviji broj Zagreb.hr-a od 24. studenog. I doista: na drugoj stranici članak pod naslovom 'Gradonačelnik je stalno na vezi' krasi slika Milana Bandića sa Sljemena tijekom objave kandidature.
Ne bi tu možda bilo ničega spornog da ova publikacija u jeku predizborne kampanje prati sve predsjedničke kandidate u njihovim akcijama u glavnom gradu. No Zagreb.hr piše samo o jednom kandidatu – pogađate i sami o kojem.
'Imamo u planu pratiti predsjedničku kampanju, ovo je prvi broj nakon stanke', kazala nam je Branka Panić predsjednica uprave Medijske mreže, tvrtke koja za Zagrebački holding izdaje Zagreb.hr. Podsjetimo, kampanja je i službeno počela prije desetak dana.
Na pitanje zašto su u članku koji govori o gradonačelniku Bandiću stavili fotografiju predsjedničkog kandidata Bandića, Panić je odgovorila da je fotka odabrana 'slučajno'. Tvrdi da su optužbe izrečene u Gradskoj skupštini 'jednostrano insinuiranje iza kojeg ne stoji previše realnosti'.
Glavni urednik Zagreb.hr-a Branko Karapandža u razgovoru za tportal rekao nam je nešto posve drugo nego direktorica.
'Lokalna novina ne treba baviti predsjedničkom kampanjom, jer je to na državnoj razini. kazao je Karapandža dok je fotografiju prokomentirao riječima: 'To nam je bila najsvježija Bandićeva fotografija pa smo je zato stavili.'
Karapandža se također pita s kojim pravom novinari jedne redakcije zovu drugu i raspituju se za sadržaj. No Karapandža je zaboravio da većina medija ne funkcionira na teret poreznih obveznika, a Zagreb.hr da. Upravo zbog toga građani i imaju pravo na objektivno informiranje.
Uostalom, u spomenutom najnovijem broju Zagreb.hr-a Branko Karapandža u uvodniku kaže sljedeće: 'Zovite i tražite svoj primjerak Zagreb.hr-a. Zasigurno da on neće doći u svaki dom, no to je i naš konačni cilj. Samo tako Zagreb.hr može potpuno opravdati novac koji se u njega ulaže. Vaš novac, novac poreznih obveznika.'
'Tko nas naziva Bandićevim novinama, to je njegova stvar', rekao nam je Karapandža.
Listajući dalje Zagreb.hr, dolazimo do stranica šest i sedam na kojima se pjevaju hvalospjevi o prijedlogu proračuna za Grad Zagreb za 2010. Iako u njemu mnogi vide nedostatke, Zagreb.he vidi samo dobre stvari. Naslov jednog članka o proračunu je 'Manje ulaganja, socijala ne gubi', a onog na sljedećoj stranici 'Gradonačelnikova vizija grada Zagreba za 21. stoljeće'.
I za kraj, vrijedi spomenuti to da stranice Zagreb.hr-a krase isključivo promidžbene poruke Milana Bandića, koje nisu sporne pod uvjetom da su uredno naručene i plaćene, ali u oči upada činjenica da je Bandić jedini kandidat koji se oglašava u Zagreb.hr-u.
'Jedino je Bandićeva agencija koja zakupljuje medijski prostor zakupila oglase kod nas. Računi su fakturirani, ali još nisu plaćeni', potvrdila nam je Branka Panić.