Poznato je da mnoštvo zapadnjačkih igara bolje funkcionira na Xboxu 360 nego na PlayStationu 3, a zašto je tako, objasnio je bivši Activisionov zaposlenik
Svi noviji blockbusteri često se uspoređuju s obzirom na platformu i kao što smo primijetili i na usporedbi CoD: Black Opsa, igra jednostavno bolje izgleda na Xboxu 360. Isti slučaj je i s recentnim Need for Speed: Hot Pursuit. Istina, razlike su zaista teško opazive i traže uvježbano oko, no s obzirom na jači hardver PlayStationa 3, razlika bi ipak po nekakvoj logici trebala biti na njegovoj strani. Čak i autori BioShock: Infinitea obećavaju vlasnicima PlayStationa 3 da Infinite neće biti tek port kao prošli BioShock naslovi, što nije ispalo baš najuspješnije.
Zašto je situacija takva, u svojem je obraćanju iznio jedan od bivših zaposlenika Activisiona koji slikovito opisuje da Activision 'doesn't give a shit about PlayStation 3'. Prijevod, vjerujemo, nije potreban. Kako dalje objašnjava, radi se o namjernom neiskorištavanju svih resursa PS3-a, posebice memorije. Tako navodi primjer nekog naslova iz 2008. godine koji je na Xboxu 360 koristio svih 512 MB memorije, dok je na PS3-u koristio tek 256 MB. Jasno, zbog toga je bila lošija grafika, a o performansama da i ne pričamo.
Pogledajte video, nudi zaista mnoštvo zanimljivih informacija o namjernom gušenju PlayStationa 3. Dakako, nije teško zaključiti zašto je tome tako. Xbox 360 je američki proizvod i jasno je da su američke korporacije sklonije njemu, isto kao što je japansko tržište sklonije PlayStationu, a Microsoft jedva uspijeva prodati koji primjerak Kinecta.