Nestanak i smrt mlade Australke Britt Lapthorne te film koji je o tom događaju prikazan na australskoj televiziji imaju pogubne posljedice i na turizam
Zanimanje stanovnika Australije i Novog Zelanda za ljetovanje u Hrvatskoj, odnosno Dubrovniku gotovo da je nestalo, o čemu domaće partnere dnevno izvješćuju tamošnje turističke agencije, izvještava Slobodna Dalmacija.
Samo opatijska agencija Katarina Line računa s mogućim gubitkom oko 5.000 turista, koliko ih je prethodnih godina koristilo njihove usluge.
'Gosti na našim brodovima krstarili su južnim dijelom obale, što uključuje i boravak u Dubrovniku, a uglavnom se radi o mladim ljudima u dobi između 18 i 35 godina', pojašnjava marketing-menedžer Daniel Hauptfeld.
Kaže da su i oni bili uključeni u potragu za nestalom djevojkom, pa su na svim brodovima bili istaknuti plakati s njezinom slikom i podacima. Nažalost, rezultata nije bilo, a nakon pronalaska tijela i prikazivanja filma zanimanje tog profila gostiju potpuno je zamrlo.
Vrlo loš publicitet i slika Hrvatske kao nesigurne destinacije proširili su se Facebookom poput požara tijekom potrage za djevojkom, a neučinkovitost dubrovačke policije samo je pridonijela lošem imidžu i strahu potencijalnih turista od boravka u našoj zemlji, zaključuje Slobodna.