Putnici koji koriste ZET-ovu autobusnu liniju Borovje - Glavni kolodvor objavili su YouTubeu prije dvadesetak dana snimku vozača koji telefonira za vrijeme vožnje. Snimka je nastala 4. srpnja, a građani tvrde kako vozač to radi svakodnevno i da je pri ophođenju s putnicima bahat i bezobrazan
Tomislav Jurić, glasnogovornik ZET-a, kazao nam je kako je tvrtka identificirala o kojem se vozaču radi te kako će protiv njega biti pokrenut disciplinski postupak. Putnicima su se ispričali zbog neugodnosti.
'Osuđujemo svako neprimjereno ponašanje i ophođenje prema putnicima, a osobito praksu koja je u suprotnosti sa Zakonom o sigurnosti cestovnog prometa ili našim internim aktima.
Svaku pritužbu koju zaprimimo i ocijenimo opravdanom (jer zaprimamo i neosnovane, što ova zasigurno nije), prosljeđujemo nadležnom rukovoditelju na daljnje postupanje, o čemu je stranka informirana. Ovisno o utvrđenim činjenicama, započinjemo i interni postupak kroz Pravnu službu.
Na temelju dodatnih podataka i snimke, a posebice zbog daljnjeg neprimjerenog ponašanja vozača, poduzet ćemo raspoložive mjere kako putnici ne bi više imali neugodnosti na kojima se ispričavamo', kazao je Jurić.