Negdje u ovo vrijeme za godinu dana putnici koji koriste zagrebački javni prijevoz mogli bi u vozilima ZET-a na displejima vidjeti put vozila, ima li na trasi zastoja, kao i gdje mogu presjesti na neki drugi tramvaj ili autobus. Također, planirano je da se putnicima putem aplikacije omogući različite planere putovanja, prikaza dolazaka vozila pojedinih linija na određena stajališta, mogućnosti kombiniranja različitih vidova prijevoza...
U kompletnu modernizaciju informatičkog sustava koji datira iz 2006. ide se, kako se neslužbeno može doznati, među ostalim i zato što postoje poteškoće s postojećim sustavom. Zbog toga se krenulo u postupak javne nabave za okvirni sporazum vrijedan 46,8 milijuna kuna s PDV-om za modernizaciju te nadogradnju sustava za nadzor i upravljanje prometom, kojem cilj neće biti samo lakše snalaženje putnika s voznim redom ZET-a, već i bolja komunikacija centra i vozača.
Naime, često se zna dogoditi da se na određenoj trasi dogodi prometna nezgoda, a vozačima u tramvajima koji dolaze nitko nije javio da vlada zastoj i onda se dogodi potpuni kolaps prometa na toj dionici te se stvori tramvajska 'gusjenica'.
To bi se u bliskoj budućnosti trebalo izbjeći uz spomenutu modernizaciju koja uključuje i 10-inčne ekrane u kabinama vozača, na kojima bi oni u svakom trenutku mogli vidjeti stanje i preko njih slati poruke u dispečerski centar sa svim relevantnim informacijama, što bi značajno trebalo poboljšati stanje u prometu.
Između ostalog, iz centra bi automatski mogli obavještavati ili upozoriti vozače da je došlo do određenih odstupanja u odnosu na red vožnje, naprimjer: odstupanja od planiranih polazaka pri polasku s terminala ili pak u odnosu na određenu poziciju na trasi. U skladu s time moguća su upozorenja vozača o brzinama, u odnosu na dozvoljene, na svakom pojedinom dijelu trase linija.
Osim što će putnici putem displeja moći vidjeti što se događa na trasi linije koju koriste o eventualnim zastojima i problemima, preko zvučnika će im se s informacijama direktno obraćati djelatnici iz dispečerskog centra, a putem ekrana predviđeno je emitiranje i videosadržaja.
Sustav bi trebao omogućiti i to da displeji na tramvajskim i autobusnim stajalištima profunkcioniraju na potpuno pravilan način. Drugim riječima, više se ne bi smjelo događati da na displeju piše da tramvaj dolazi za tri minute, a da se u stvarnosti pojavi za deset.
No hoće li sve uistinu tako izgledati, valjat će pričekati dok se ne izabere najpovoljniji ponuđač te cijeli sustav testira i implementira, jer i prije trinaest godina obećavala su se čuda pa smo dobili displeje koji godinama nisu radili…