Nitko na klik mišem ne daje na uvid servisnu povijest vozila, no upravo to je odlučio učiniti hrvatski lider u prodaji rabljenih vozila – AutoZubak Neostar
Kupnji mačka u vreći je odzvonilo! Prema istraživanjima provedenim na prodavateljima rabljenih vozila, tri su najčešća pitanja kupaca: jesu li kilometri pravi, ima li vozilo servisnu povijest te je li bilo oštećivano u sudaru. Prilično je teško odgovoriti na ta pitanja ako muljate s automobilima pa su rijetki trgovci kadra dati sve podatke i staviti karte na stol. No, oni veći s tim nemaju problem, ukoliko podatke imaju.
AutoZubak Neostar je otišao korak dalje i odlučio je ponuditi ne samo uvid u servisnu povijest vozila, već to čini jednim klikom, na samoj web-stranici na kojoj je ponuda rabljenog. Sada uz pogodnosti poput jamstva, akcija i ostalih dodataka poput besplatnog održavanja i osiguranja vozila, i prije kontakta s trgovcem klikom opcije 'Provjerite servisnu povijest vozila' odmah se izlistaju datumi i servisni radovi izvedeni na vozilu. Na taj način upućeni ste u detalje i prije nego pregledate vozilo, a ukoliko namjeravate kupnju obaviti online nemate potrebu uopće posjećivati Neostar i pregledavati vozilo niti kontaktirati s prodavačem. Iskustvo kupnje time je gotovo jednako iskustvu kupnje novog automobila, bez krinke i maskiranja nedostataka.
Jasno, u AutoZubak Neostaru i dalje vrijedi pravilo '15 dana za povrat vozila' - ako je kupac bilo čime nezadovoljan, u tom roku automobil može vratiti. Osim svega navedenog, i uz snimku vozila u 360 stupnjeva, više zaista nema upitnika iznad glave kada kupujete rabljeni čime je AutoZubak Neostar još jednom potvrdio da je lider u načinu i tehničkoj izvedbi ponude rabljenih vozila u Hrvatskoj, ali i puno šire.