Nova, četvrta generacija će biti najsnažniji i najdinamičniji Bentley cestovni automobil u 105-godišnjoj povijesti tvrtke. Osim toga, bit će i najodrživiji - dok će zadržati ručno izrađeni luksuz i iznimne materijale koji su sinonimi za sve Bentleyje
Bentley je najavio premijeru nove, četvrte generacije modela Continentala GT, koji će biti predstavljena u lipnju. Ovo će biti prvi automobil izgrađen na Bentleyevom novom pogonskom sklopu Ultra Performance Hybrid.
Isporučujući 782 KS i 1000 Nm okretnog momenta, u kombinaciji s 80 km samo električnim dometom i emisijom CO2 (WLTP) ispod 50 g/km, novi Continental GT označava značajan korak naprijed za Bentley. Ne samo da će to biti najsnažniji i najdinamičniji Bentley cestovni automobil u 105-godišnjoj povijesti tvrtke, bit će i najodrživiji - dok će zadržati ručno izrađeni luksuz i iznimne materijale koji su sinonimi za sve Bentleyje.
Poslušajte kako zvuči ovaj novi pogonski sklop, koji mijenja W12 motor.
GT automobil koji je definirao moderni Bentley
Najnovija generacija tehnologije šasije – uključujući aktivni pogon na sve kotače s vektoriranjem okretnog momenta, upravljanje na sva četiri kotača, elektronički diferencijal s ograničenim proklizavanjem, 48 V električnu aktivnu kontrolu protiv prevrtanja i nove, napredne amortizere s dva ventila. Novi dizajn i novi paket tehnologije zaokružuju najnoviju generaciju automobila koji je definirao moderni Bentley.
Prvobitno predstavljen 2002. godine, Continental GT započeo je ponovno rođenje Bentleya. Automobil je trebao transformirati poslovanje, katalizirajući deseterostruko povećanje prodaje i redefinirajući Bentley za moderno doba. I inspiracija za dizajn i etos performansi Continentala GT dolazi od R Type Continentala iz 1952. - najbržeg automobila s četiri sjedala na svijetu u to vrijeme, koji je definirao koncept luksuznog Grand Tourera. Bio je to kruzer duge plovidbe za prelazak kontinenta – otuda i naziv. Continental GT usvojio je iste tri ključne dizajnerske linije – power line, bočni dio i kosi krov.
Bentley R TYPE CONTINENTAL – JAS 949 (1953.)
Izrađeno je samo 208 primjeraka, ali R Type Continental imao je utjecaj koji je nadilazio ograničen broj. Zamisao glavnog projektnog inženjera Ivana Everndena i glavnog stilista Johna Blatchleya, postavila je predložak koji i dalje inspirira Bentleyeve dizajnere. Časopis Autocar svojedobno ga je opisao kao 'moderni čarobni tepih koji poništava velike udaljenosti' R Type Continental bio je najbrža luksuzna limuzina s četiri sjedala na svijetu.
Dva prijeratna specijalna vozila, 'Embiricos' Bentley i Corniche, pokazala su prednosti poboljšane aerodinamike. U ranim 1950-ima, Ivan Evernden je našao inspiraciju u ovim jednokratnim kreacijama i stvorio elegantan coupé temeljen na R Type Bentley limuzini. Snaga šesterocilindričnog rednog motora od 4566 cm³ povećana je sa 140 na 153 KS, a prijenos je imao viši omjer konačnog prijenosa. Prototip – OLG 490, pod nadimkom Olga – imao je prosjek od 191,1 km/h tijekom pet krugova (s najboljim krugom od nešto manje od 193 km/h) na nagnutoj stazi Montlhèry u blizini Pariza.
Tri generacije kultnog Grand Tourera
Utjecaj Continentala GT bio je dramatičan - unutar četiri godine, Bentleyjeva godišnja prodaja popela se s otprilike 1000 automobila na više od 10.000. Druga generacija Continentala GT predstavljena je u Parizu 2010., a narudžbe su se primale od listopada, a isporuke su počele početkom 2011.
Druga generacija lansirana je s modelom W12, ali je slijedila nova 4,0-litrena V8 opcija koja je uvedena u 2012. Treća generacija uslijedila je 2018., temeljena na novoj i namjenski izrađenoj platformi i s novim motorom, novim ovjesom, novom električnom arhitekturom, novom tehnologijom i novim dizajnom interijera i eksterijera – zajedno definirajući novo mjerilo za sada vrlo konkurentnu luksuzni GT sektor.
Tijekom posljednjih 20 godina, Continental GT-ovi su rušili brzinske rekorde i osvajali prvenstva i utrke izdržljivosti diljem svijeta. Globalno, Continental GT je Bentleyjev drugi najpopularniji model (iza Bentayge), a svaki treći prodani Bentley je Continental GT. Početkom sljedeće godine, 100.000-ti primjerak ovog sada već kultnog Grand Tourera bit će ručno izrađen u Bentley's Dream Factory u Creweu, Engleska.