#StayOffTheRoad

'Beskrajan dan' po pandemijskoj mjeri: Jeep izmijenio spot za Super Bowl

16.04.2020 u 16:00

Bionic
Reading

Legendarna marka pravih terenaca Jeep poručuje: 'Razumijemo da svaki dan počinje izgledati isto. Ostani kod kuće. Ostani zdrav. Kad sve ovo završi, staze će čekati'

Kao da se 'Beskarajan dan' (engl. Groundhog Day) ponavlja iz dana u dan, ali drugačije. U nastojanju da potakne Amerikance da ostanu kod kuće, kad je to moguće, Fiat Chrysler je oživio svoj spot za Super Bowl, 'Groundhog Day', u kojem nastupa glumac Bill Murray, kao dio serije videospotova za društvene medije za svoje marke i pandemiju koronavirusa.

Nazvan 'Isti dan' (Same Day), u novom spotu iz nagrađivane reklame za ovogodišnji Super Bowl 'Groundhog Day', u kojoj se pojavljuje glumac Bill Murray kao Phil Connors iz kultnog filma iz 1993., radnja je ponešto izmijenjena. Umjesto da Murray izađe i sjedne u svoj Jeep Gladiator, ostaje u krevetu. Videozapis potiče ljude da ostanu doma s hashtagom #StayOffTheRoad: 'Razumijemo da svaki dan počinje izgledati isto. Ostani kod kuće. Ostani zdrav. Kad sve ovo završi, staze će čekati.'

Jeep - videospot 'Same Day' Izvor: Promo fotografije / Autor: Jeep

U drugom spotu iz serije pod nazivom 'Safety First with Bill Murray' Phill Connors izađe iz kuće, ali se ipak na koncu odluči vratiti i ponovno legne u krevet.

Jeep - videospot 'Safety First with Bill Murray' Izvor: Promo fotografije / Autor: Jeep

Olivier Francois, glavni direktor marketinga Fiat Chryslera, ističe kako kompanija želi 'poslati poruke nade, solidarnosti i optimizma svima koji rade svoj dio posla u borbi protiv širenja virusa, ljudima koji ostaju kod kuće i onima koji rade na frontu'. Dodao je kako žele ohrabriti Amerikance koji mogu ostati 'off the road' (izvan ceste) jer će tako pomoći svima da se što prije 'vrate na nju'.

'Ne bismo trebali zaboraviti na važnost dobrog osmijeha ili dobrog smijeha, jer spaja ljude i nudi osjećaj normalnosti ili olakšanja u ovako neviđenim vremenima', poručuju.

Glumac Bill Murray omogućio je proizvođaču automobila da besplatno koristi snimke iz originalnog oglasa za siječanjski Super Bowl.

Brazilski videospot Jeepa opisuje život u ovome trenutku unutar četiri zida, uz najavu onoga što slijedi kada pandemija prođe Izvor: Promo fotografije / Autor: Jeep Brasil

Slično je i sa spotom Jeepa za brazilsko tržište pod nazivom 'Metros Quadrados', u kojem se ljudima savjetuje da ostanu kod kuće, a jednog dana kada sve ovo prođe bit će vremena nadoknaditi propušteno.