Prije godinu predstavljena je prva automatizirana procjena šteta za motorna vozila temeljena na umjetnoj inteligenciji u ovom dijelu Europe. Vozači ne trebaju izlaziti iz vozila, a šteta je procijenjena za manje od tri minute, što je pet puta brže od dosadašnjeg klasičnog načina
Danas smo bili na vrlo slikovitom i poučnom događanju na kojem je Croatia osiguranje održalo crash test. Ovom se simulacijom sudara automobila i motocikla (skutera) demonstriralo što se događa u trenutku sudara te koje su naknadne posljedice.
U godini u kojoj je na hrvatskim prometnicama zabilježen rekordan broj nesreća s motociklistima i poginulim sudionicima, stručnjaci Croatia osiguranja, Fakulteta prometnih znanosti i Zavoda za prometno tehnička vještačenja pružili su detaljnu analizu ključnih trenutaka sudara, najčešćih ozljeda te kako izgleda proces procjene šteta.
Upravo je nevjerojatna silovitost udara većeg automobila i manjeg skutera, koji je najbolje dočarati promatračima i stručnjacima kroz videosnimke snimljene dronom, u prilogu ovog teksta. Mi u Autozoni smo snimili i video sa strane najtežeg sudara dvaju vozila uz prilično zastrašujuće tonske snimke, koje još više upozoravaju na sve češće nesreće na našim prometnicama.
Poslije ovakve simulacije sudara pristupamo svakodnevnoj vožnji s još većom opreznošću u sve gušćem gradskom prometu, ali i na regionalnim prometnicama i autocestama.
'Kroz crash testove Croatia osiguranje unapređuje svoje procese procjene šteta, jer nam omogućuju da brže i preciznije procijenimo stvarne situacije i tako skraćujemo vrijeme obrade zahtjeva klijenata. Crash test samo je jedan od načina na koji optimiziramo prijave i procjene šteta ', rekao je Kristijan Oslić, direktor Službe za prevenciju zlouporaba i unapređenje procesa obrade šteta u Croatia osiguranju.
Primjenom inovativnih tehnologija učinjeni su značajni koraci prema ubrzavanju i pojednostavljivanju procesa prijave i procjene šteta. Prije nepunih godinu predstavljena je prva automatizirana procjena šteta za motorna vozila temeljena na umjetnoj inteligenciji u ovom dijelu Europe.
Riječ je o sofisticiranom digitalnom sustavu koji povezuje rad rotacione 360° view mehaničke platforme, videoopreme i kalkulacijskog sustava za detekciju oštećenja i kalkulaciju popravka, sve s ciljem ubrzanja procesa i povećanja preciznosti procjene štete.
Ovo napredno rješenje omogućava da vozači ne izlaze iz vozila, a šteta je procijenjena za manje od tri minute, što je pet puta brže od dosadašnjeg klasičnog načina.