U dva dana, od 3. do 4. listopada, u Kölnu će se održati čak 23 prezentacije te će otkriti najnovija saznanja međunarodnih stručnjaka na temu sigurnosti motocikala
Sigurnost u prometu tema je koja zaokuplja mnoge stručnjake, ali i laike, a pogotovo kad je riječ o skupini koja je vrlo ranjiva. Riječ je o sudionicima u prometu na dva kotača, onima koji koriste motocikle i skutere.
Međunarodna motociklistička konferencija njemačkog Instituta za sigurnost motocikala (ifz - Institut für Zweiradsicherheit) već desetljećima postavlja standarde za međunarodnu razmjenu stručnjaka za sigurnost cestovnog prometa i objavljuje nove rezultate istraživanja vezanih uz motorna vozila na dva kotača.
Čak i u ovim nestabilnim vremenima briga za sigurnost na dva kotača u prometu ostaje konstanta pa će se i Njemačkoj održati 14. Međunarodna motociklistička konferencija (International Motorcycle Conference).
Ono što je zanimljivo jest činjenica da će se prvi put ova konferencija održati kao 'hibridni' događaj. To znači da je sudjelovanje otvoreno za sve. Bilo na licu mjesta u INTERMOT-u (Međunarodni sajam motocikala i skutera) ili u uredu ili kod kuće.
Ljudi iz cijelog svijeta mogu se uključiti na konferenciju na engleskom i njemačkom jeziku. Moglo bi biti zanimljivo vidjeti o čemu Europa razmišlja kada je u pitanju budućnost mobilnosti na dva kotača. Poznato je da je Europa oduvijek bila među prvim kontinentima koji su usvojili strože propise o sigurnosti i emisijama, a ostatak svijeta je ubrzo nakon toga slijedio taj primjer.
14. Međunarodna motociklistička konferencija
U dva dana će se održati čak 23 prezentacije te će otkriti najnovija saznanja međunarodnih stručnjaka na temu sigurnosti motocikala. Vrhunac drugog dana bit će rasprava na visokoj razini. Neke od najavljenih tema svakako su vrlo zanimljive, kao što su to:
- Aspekti izbjegavanja nesreća za pretjecanje motocikala u manevrima s automobilima koji skreću ulijevo
- Kontrola sustava protiv blokiranja kočnica za vozila na dva kotača pomoću Deep Reinforcement Learninga
- Ovise li ozljede motociklista o motociklu i vrsti sudara? Analiza temeljena na njemačkoj dubinskoj studiji nesreća
- Zamjenjive baterijske stanice za jačanje električnog motocikla
- Važnost kretanja gornjeg dijela tijela vozača motocikla za otkrivanje namjere vozača i predviđanje stanja motocikla
- Vremena reakcije vozača motocikla kao odgovor na vizualna upozorenja
- Grupna vožnja motocikla – poznati obrasci nezgoda?
- Spasonosni učinci oznaka na kolniku u zavojima
- Pametni nosivi zračni jastuci: Prednosti za korisnike i preostali izazovi nakon 60.000 km i 3000 nesreća
- Poboljšanje postupka ispitivanja zračnog jastuka za prednji toraks za procjenu zaštite motociklista u realističnijem scenariju sudara.
Andre Lang, voditelj istraživanja pri ifz-u, kaže: 'Iznad svega, kroz međunarodnu razmjenu znanja i zajedničko djelovanje, možemo dodatno smanjiti broj nesreća u kojima sudjeluju motorizirana vozila na dva kotača diljem svijeta!'