BMW je jedan od prvih proizvođača koji se upustio u serijsku proizvodnju električnih automobila, no Bavarci tržištu pristupaju veoma oprezno budući da proizvodnja električnih vozila, priznaju, nije ni blizu onako profitabilna kao izrada benzinaca i dizelaša
U BMW-u se ovo nadaju promijeniti u idućih nekoliko godina. Navodno peta generacija električnih pogona iz Münchena osigurava dvoznamenkastu postotnu razinu uštede u proizvodnji. Nijemci zasad ne žele o detaljima no vjeruju kako bi do 2020 trebali zadovoljiti uvjete za profitabilnu masovnu proizvodnju.
BMW će primijeniti i dosadašnju tehniku korištenja modularnih platformi kako bi dodatno srezao troškove, a nije isključeno ni potencijalno partnerstvo s ciljem umanjivanja rizika i potencijalnih gubitaka.
Također, stotinu milijuna dolara uloženo je u razvoj baterijskih sustava koje bi trebale energijom snabdijevati električne pogone šeste generacije.
Kolika je razlika između spomenutih generacija možda najbolje svjedoči podatak o evoluciji sportskog automobila i8 koji u netom predstavljenoj roadsterskoj izvedbi nudi 40 posto veći domet od prethodnika.
BMW do 2025 planira tržištu ponuditi 25 elektrificiranih vozila, od čega će 12 automobila biti potpuno električno.
Prvi model kojeg nestrpljivo iščekujemo, i4, konkurirat će Teslinom električnom automobilu za mase - Modelu 3.