Kategorija limuzina takozvanog D-segmenta posljednjih godina bilježi pad i stagnaciju pod udarima SUV-ova i crossovera. U Peugeotu su ovaj proces odlučili osujetiti hrabrim dizajnom novog 508
Novi automobil, koji će hrvatsku premijeru imati na nadolazećem Zagreb Auto Showu od 10. do 15. travnja, više nije limuzina već takozvani fastback s pet vrata.
Ovu klasu definira dugački prednji i kratki stražnji kraj, no umjesto kupeovska dva, u Peugeotu su dodali par vrata više. Ovime 508 nije izgubio na funkcionalnosti, a estetski je značajno profitirao.
Od prethodnika je 80 mm kraći, te s 1,4 m visine primjetno niži. Također je u prosjeku 70 kg lakši, no raspolaže i većim prtljažnikom od 485 litara.
Novi 508 bit će dostupan u benzinskim izvedbama s 1.6-litrenim motorom od 180 i 225 KS, te 1.5 i dvolitrenim dizelašima od 130, odnosno 160 i 180 KS.
Samo najslabiji dizelaš dolazi s ručnim šesterostupanjskim mjenjačem, dok svi ostali modeli raspolažu osmerostupanjskom automatikom.