Nakon gotovo dvadeset godina uspješnog partnerstva, tijekom kojeg su u 2017 dosegli i status najvećeg proizvođača automobila na svijetu, u francusko japanskoj alijansi aktivno rade na još većem povezivanju koje bi trebalo završiti stvaranjem jedinstvene kompanije
Prema Bloombergovom izvještaju razgovori unutar kompanija traju već nekoliko mjeseci, no nikakva konkretna rješenja nisu postignuta.
Renault trenutno drži 43 posto Nissanovih dionica, dok Nissan raspolaže s 15 posto Renaultovih.
Potencijalno rješenje za spajanje bilo bi omogućeno transakcijom u kojoj bi dioničari Renaulta i Nissana dobili udio u novoj kompaniji proporcionalan onom kojim trenutno raspolažu.
Reuters je u ožujku izvijestio kako u Nissanu pokušavaju otkupiti 15-postotni paket dionica koji francuska vlada drži u Renaultu. Nissan također ima i 34 posto kontrolnog udjela u Mitsubishiju.
Francuska i japanska vlada morale bi odobriti ovo spajanje, a vjerojatno je da će nova kompanija, ako proces bude uspješno zaključen, zadržati sjedišta u Parizu i Tokiju, te da će istom upravljati i dosadašnji prvi čovjek Renaulta i Nissana - Carlos Ghosn.