Bizarna situacija odigrava se s one strane Atlantika. S jedne strane imamo Teslin netom lansirani model 3 kojeg nestrpljivo čeka 400.000 kupaca s već uplaćenim depozitima, a s druge Chevrolet Bolt, medijski ovjenčanog ubojicu Tesle, zbog čije je neočekivano slabe prodaje i nakupljenih zaliha GM morao produljiti zaustavljanje pogona u Kansasu i Ohiou za dodatna tri tjedna
Chevrolet je u prvih šest mjeseci ove godine uspio prodati tek 7.592 primjerka Bolta, a u travnju je čak i ostarjeli Nissan Leaf uspijevao pronaći više kupaca. Pojedini distributeri GM-ovih automobila, poput Paul Masse Chevroleta na Rhode Islandu izvještavaju kako na zalihama imaju 200 neprodanih primjeraka, prenosi Reuters.
Električni automobil za mase u prodaju je krenuo koncem 2016., a stvari su barem na papiru djelovale kao da GM u rukavu ima asa.
S autonomijom od 380-ak kilometara u jednom punjenju, te cijenom od 30-ak tisuća američkih dolara, Bolt je puhao za vratom Teslinom modelu 3 koji je bio deklariran na autonomiju od 350-ak km uz početnu cijenu za osnovni model od 35.000 dolara.
Niti godinu dana kasnije pokazuje se da Tesla ne može proizvesti dovoljno automobila dok ih konkurencija može proizvesti, no nema ih kome prodati. Što je pošlo po krivu za GM - ostaje za špekulirati.