Još ove godine na tržište bi trebao izaći plug-in hibridni pogon i trocilindrični benzinski motor
Nakon četiri godine na tržištu Land Rover je obnovio svoj Discovery Sport, no njegova najvažnija inovacija nije vidljiva izvana: izgrađen je na PTA platformi (Premium Transverse Architecture), koja također omogućuje hibridne pogone. Osim toga, trebala bi biti 13 posto tvrđa od prethodne platforme te time smanjiti buku i vibracije, ali i bolje zaštititi putnike u slučaju nesreća. Među vanjskim vidljivim inovacijama su prednja i stražnja svjetla s LED potpisom i blago modificirani prednji i stražnji paneli.
U unutrašnjosti ovog 4597 mm dugog terenca Land Rover je posebno osvježio tehnologiju. U novom Discovery Sportu sada je aktualni infotainment marke s dva HD zaslona osjetljiva na dodir. Tu je i digitalni retrovizor, koji se pretvara u ekran na dodir gumba i prikazuje sliku dviju kamera postavljenih na stražnjoj strani iznad stražnjeg prozora. Osim toga, Land Rover nudi 'proziran' poklopac motora, već viđen na drugim modelima. I ovdje kamere daju sliku, u ovom slučaju pogled od 180 stupnjeva na prednji dio automobila, ali i prednjih kotača, što je svakako dobro prilikom vožnje na terenu.
Discovery Sport dostupan je s do sedam sjedala. U novom izdanju ona su redizajnirana i zahvaljujući kliznom sustavu drugog reda nude do 24 moguće kombinacije. Pametni telefoni sada se također mogu puniti induktivno na središnjoj konzoli, s 4G hotspotovima i USB priključcima, kao i 12-voltnim utičnicama u svim redovima sjedala, što omogućuje putnicima da budu online za vrijeme vožnje.
Na tržište će novi Land Rover Discovery Sport izaći s četverocilindričnim dvolitrenim dizelskim (njih četiri) i benzinskim (dva) motorima između 150 i 249 KS. Osim na dizelskom motoru od 150 KS, na svim motornim serijama nalazi se poboljšani ZF-ov automatski 9-stupanjski mjenjač i blagi hibridni sustav s 48-voltnom strujom i generator/starterom pokretanim remenom. Za najmanji dizel ova opcija je dostupna uz nadoplatu. U 2019. na tržište bi trebao izaći plug-in hibridni pogon i trocilindrični benzinski motor. Samo je najslabija dizelska izvedba s pogonom na prednja dva kotača, a ostale su izvedbe s pogonom na sva četiri kotača. Sudeći prema službenim fotografijama i tehničkim podacima o pogonu i karoseriji, radi se o vrlo sposobnom terencu.