Suradnja BMW-a i Jaguar Land Rovera mogla bi biti znatno šira od ranije planirane. Tako bi Britanci mogli, između ostalog, koristiti UKL platformu Nijemaca, ali i njihove motore
Početkom lipnja BMW i Jaguar Land Rover najavili su da namjeravaju surađivati u razvoju električnih pogona. Suradnja bi mogla biti i šira prema britanskom Autocaru, tako bi JLR trebao koristiti i motore BMW-a od četiri, šest i vjerojatno osam cilindara. Britanci će od BMW-a sada koristiti i UKL platformu za pogon na prednjim kotačima na kojoj su izgrađena vozila Mini i BMW. Jaguar će na temelju te platforme razviti svoja dva nova modela, jedan SUV i jedan crossover. Razvoj je već započeo, ali o proizvodnji još nije ništa odlučeno.
Od te suradnje bi mogli imati koristi i modeli Land Rovera. Nove generacije Range Rover Evoquea i Land Rover Discovery Sporta, koje će stići sredinom narednog desetljeća, mogle bi dijeliti platformu s Mini Countrymanom i BMW-om X1. Osim toga, Autocar koji je odlično upućen u poslovanje Jaguar Land Rovera je potvrdio da bi se mogao pojaviti i novi ulazni model Land Rovera s dobro poznatim imenom Freelander.
Jaguar Land Rover se trenutno nalazi u problemima unatoč vrlo cijenjenom električnom SUV-u I-Pace, jer se mora boriti kako bi ispunili EU 2025 ograničenja CO2. Zbog trenutne slabosti kineskog tržišta, visokih ulaganja u njihovu MLA platformu i uvođenja novih modela, tvrtka je u proteklom tromjesečju izvijestila o gubitku od 395 milijuna funti (približno 425 milijuna eura). Pet novih modela britanskog proizvođača automobila tijekom sljedeće dvije godine predviđeno je za izlazak na tržište čime bi se vratili na pravi put: novi Land Rover Defender, električni Jaguar XJ, Range Rover pete generacije, novi Jaguar J-Pace i novi Range Rover crossover s električnim pogonom.
Iako BMW nema tako velike probleme, ali se kao relativno mali proizvođač automobila također žurno oslanja na partnere kako bi raspodijelio nadolazeće velike investicije u nove tehnologije poput električnog pogona i autonomne vožnje na više modela vozila. Zbog toga su u Münchenu već najavili suradnju sa svojim ljutim suparnikom u premium segmentu vozila Mercedes-Benzom na području autonomne vožnje, a dva servisa dijeljenja automobila DriveNow i Car2Go već su spojena u jednu tvrtku.
Osim toga, još uvijek nije jasno kako će se razvijati ekonomska situacija nakon što Velika Britanija napusti Europsku uniju. Čvrsti Brexit postao je vjerojatniji nakon izbora Borisa Johnsona za premijera. U ovom slučaju, visoke carinske tarife i vremensko kašnjenje na granicama, bi znatno otežalo trgovinu između Velike Britanije i kontinentalne Europe. Za britanske brandove, koji ne samo da prodaju brojne automobile u EU, već i brojne automobilske komponente, bila bi to prava katastrofa, jer bi željena bliža suradnja BMW-a i Jaguar Land Rovera barem naišla na ozbiljnu prepreku. Britanska vlada već planira fond za spašavanje pogođenih tvrtki. BMW je već sada više pogođen Brexitom od ostalih njemačkih proizvođača zbog svojih britanskih podružnica marki Mini i Rolls-Royce, jer se modeli obje marke proizvode u Velikoj Britaniji.