Romu pokreće osmerocilindrični sprijeda postavljeni turbomotor V8 obujma 3855 cm³ i snage 620 KS, a krajnja brzina mu je preko 320 km/h
Ferrari je predstavio svoj najnoviji model sportskog automobila pod imenom Roma. To je peti novi model ove godine za 'Propetog konjića' jer širi svoju paletu kako bi održao profit i rast cijena dionica. Za njega i sam proizvođač tvrdi da je ovo nova 'Dolce Vita' (u prijevodu - slatki život).
Automobil je, uz svoj prepoznatljiv štih i stil, suvremeni prikaz bezbrižnog, ugodnog načina života koji je karakterizirao Rim 50-ih i 60-ih godina, rekao je Ferrari u svojoj objavi.
Najnoviji model Roma bit će coupé 2+, što znači da osim prednja dva ima dva mala stražnja sjedala, rekli su iz Ferrarija u srijedu, ne objavljujući koja će točno biti cijena ovog modela kad izađe na tržište.
Model Romu pokreće osmerocilindrični sprijeda srednje postavljen turbomotor V8 obujma 3855 cm³ i snage 620 KS pri 7500 o./min. Najveći okretni moment mu je 760 Nm pri 3000 do 5750 okretaja u minuti. Od 0 do 100 km/h ubrzava za 3,4 sekunde, a od 0 do 200 km/h za 9,3 sekunde, dok mu je krajnja brzina preko 320 km/h. Za prijenos snage na stražnje kotače brine se 8-brzinski DCT mjenjač s dvije spojke koji je svoj debi imao u modelu SF90 Stradale.
Što se dimenzija tiče, Roma je dug 4656 mm, širok 1974 mm, visok 1301 mm, a međuosovinski razmak mu je 2670 mm. Težina automobila je 1472 kg.
Ovogodišnja nova izdanja iz Ferrarija uključuju još jedan GT, i to model 812 GTS, predstavljen u rujnu, što je tvrtka opisala kao povratak modela koji je odigrao 'glavnu ulogu u povijesti marke', kao i F90 Stradale, Ferrarijev prvi hibridni automobil u serijskoj proizvodnji, zajedno s modelima F8 Tributo i F8 Tributo Spider.
Izvršni direktor Louis Camilleri rekao je da je prošlog tjedna hibridni SF90 Stradale privukao 'ogroman interes' unatoč početnom skepticizmu klijenata koji su navikli na konvencionalne motore s unutarnjim izgaranjem.
Ferrari je obećao i nekoliko hibridnih automobila specijalnog izdanja i SUV vozilo Purosangue, koje se očekuje do kraja 2022., jer želi ostvariti gotovo dvostruku zaradu od osnovne djelatnosti i povećati maržu na iznad 38 posto, ne žrtvujući ekskluzivnost.
Planirano je da će predstavljanje novih vozila idućih godina biti usporeno, a planirali su lansirati 15 modela između 2019. i 2022. godine, pritom postižući značajno povećanje prosječne maloprodajne cijene.
Predsjedajući John Elkann rekao je da Ferrari, koji je lani isporučio manje od 10.000 automobila, neće pokušati dostignuti Porsche, njemačkog rivala koji godišnje proizvede više od 250.000 sportskih automobila i SUV vozila.
Kako bi dodatno iskoristio svoje ime, Ferrari planira nove kolekcije odjeće i opreme, kao i luksuzne proizvode i usluge za klijente.