Zbog sve veće potražnje kupaca za SUV i crossover modelima uočen je nagli pad potražnje za ovom kategorijom vozila
Ford je potvrdio da će okončati proizvodnju svoja dva modela, C-Maxa i Grand C-Maxa, u tvornici u Saarlouisu u Njemačkoj, ali su rekli da će nastaviti s ulaganjima u proizvodnu liniju modela Focus, koji se isto tako tamo proizvodi. Proizvodnja ova dva modela prestat će do kraja lipnja 2019., ali će isto tako prestati i noćna smjena u toj tvornici, pa će nadalje raditi samo u dvije smjene. Time će se smanjiti strukturni troškovi i povećati efikasnost u nastojanju Forda da preokrene negativno poslovanje zbog operacija na kojima su gubili novac.
Postoji velika potražnja za crossover izvedbom Focusa Active i za Focus ST, na kojima su veće marže. Ford je 15. ožujka priopćio kako planira smanjiti više od 5000 radnih mjesta u Njemačkoj u nastojanju da budu profitabilni u skorijoj budućnosti.
Ford zapošljava oko 53.000 ljudi u Europi, a od te brojke više od 24.000 u Njemačkoj. Ima 18.000 zaposlenika u Kölnu, u svom europskom sjedištu i u tvornici u kojoj se proizvodi Fiesta. Ostalih 6000 zaposleno je u Saarlouisu te se još 200 djelatnika nalazi u inženjerskom centru u Aachenu. Očekuje se da će u budućnosti u Saarlouisu biti do 1700 radnih mjesta.
Uzrok naglog pada potražnje za C-Maxom i Grand C-Maxom, koji spadaju u kategoriju Multi Activity Vehicles (MAV), trend je prelaska kupaca na SUV-ove i crossovere. U 2018. godini potražnja je pala za 21 posto, na 53.080 prodanih primjeraka ova dva modela u Europi, navodi JATO Dynamics. Prodaja Focusa pala je za osam posto, na 194.097 prodanih komada.
Fordova tvornica u Saarlouisu trenutno proizvodi Ford Focus s petero vrata, karavan, verzije ST i Active, kao i Ford C-MAX i Grand C-MAX (do kraja lipnja 2019.). Modeli C-MAX su se proizvodili u tvornici u Saarlandu od 2003. do 2010. godine, a zatim ponovno od 2014. U periodu između 2010. i 2014. C-Max se proizvodio u Valenciji u Španjolskoj.