Rijetko kad imamo priliku vidjeti predstavljanje toliko novih modela odjednom. Ford je to učinio!
Ford je jučer predstavio svoju naprednu liniju elektrificiranih vozila, obilježavajući novu prekretnicu za europsku podružnicu tvrtke na posebnom događanju 'Idi dalje' u Amsterdamu. Iako nema modela Puma, kako smo prvotno mislili, nova Kuga je glavna zvijezda. No očekuje se i dolazak najavljivanog crossovera.
Predstavljena je potpuno nova generacija modela Kuga Plug-In, hibridne varijante novog SUV-a srednje veličine – prvo Fordovo elektrificirano vozilo i prvi Ford koji nudi blago hibridne, hibridne i plug-in hibridne pogone. Potpuno novi hibridni SUV Explorer Plug-In i novi Tourneo Custom Plug-In, hibridna verzija, imali su svoj globalni debi. Ford je također otkrio nove modele Fieste EcoBoost i Focusa EcoBoost opremljene blagom hibridnom tehnologijom za optimiziranu potrošnju goriva i veće zadovoljstvo u vožnji.
Osim toga, Ford je objavio da će se novi električni Transit pridružiti liniji elektrificiranih komercijalnih vozila u 2021. godini, a Mustang inspiriran potpuno električnim SUV motorima stići će u 2020. godini, s čistom električnom vožnjom od 600 km.
Potpuno nova Kuga
Nova generacija SUV-a Ford Kuga otkrivena je s prepoznatljivim dizajnom, sveobuhvatnom elektrificiranom linijom pogonskih sklopova i novom tehnologijom za pomoć vozaču. Moderne izvedbe Kuga Titanium, sportska Kuga ST-Line i vrhunski Kuga Vignale pružaju poboljšanu prostranost i udobnost. Sveobuhvatna ponuda uključuje Kuga Plug-In Hybrid, Kuga EcoBlue Hybrid (blage hibridne) i Kuga Hybrid (potpuno hibridne) varijante, uz Fordov 2-litreni dizel EcoBlue, 1,5-litreni dizel EcoBlue i 1,5-litreni benzinski motor EcoBoost te inteligentni automatski mjenjač s osam brzina. Karakteristike intuitivne udobnosti i pomoći vozaču uključuju ugrađeni modem FordPass Connect, pločicu za bežično punjenje i 12,3-inčni LCD zaslon s 'istinskom bojom'. Nove tehnologije Stop & Go, prepoznavanje znakova za brzinu i držanje vozne trake pomažu vozačima da se s većim povjerenjem zaustavljanju i prometuju autocestama, a Active Park Assist 2 omogućuje potpuno automatizirane manevre parkiranja pritiskom na gumb. Dostupna od lansiranja kasnije ove godine, potpuno nova Kuga Plug-In hibrid pruža domet i slobodu koju nudi tradicionalni motor s unutarnjim izgaranjem uz učinkovitost i profinjenost električnog pogona. Kombinirajući 2,5-litarski benzinski motor, električni motor i generator te litij-ionski akumulator od 14,4 kWh za 225 KS, Kuga Plug-In Hybrid omogućuje čisto električni domet veći od 50 km te predviđenih 1,2 l / 100 km uštede goriva i 29 g / km emisije CO2.
Kuga EcoBlue nudi 2-litreni motor EcoBlue sa 190 KS i potrošnjom goriva od 5,7 l/100 km te emisije CO2 od 150 g/km. Učinkovitost goriva poboljšana je integriranim usisnim sustavom s prijenosom zrcalne slike za optimizirano 'disanje' motora i turbopunjač s malom inercijom. Sustav ubrizgavanja goriva pod visokim tlakom je osjetljiviji, tiši i precizniji. Standardna selektivna katalitička redukcija emisija naknadne obrade doprinosi poboljšanju smanjenja NOX. Fordov 1,5-litarski motor EcoBlue nudi 120 KS i potrošnju goriva od 4,8 l/100 km te emisije CO2 od 127 g/km, uz podršku inovativnih tehnologija.
Kuga EcoBoost: 1,5-litarski motor EcoBoost nudi 120 KS i 150 KS te potrošnju goriva od 6,5 l / 100 km i emisiju CO2 od 149 g / km, koju podržava prvi Fordov sustav deaktivacije cilindra za motor s tri cilindra. Tehnologija može automatski zaustaviti jedan od cilindara motora kada nije potreban puni kapacitet, kao što je cruising vožnja. Deaktivacija cilindra može isključiti ili ponovno uključiti jedan cilindar za 14 milisekundi - 20 puta brže od treptaja oka - bez kompromisa u performansama ili profinjenosti.
Udobnost, prostranost i fleksibilnost ključni su za profinjeniji doživljaj putnika u Kugi koja pruža klasičnu prostranost u drugom redu. Potpuno nova Kuga je 44 mm šira i 89 mm duža od izlaznog modela, dok je međuosovinski razmak povećan za 20 mm. Unutra, to znači 43 mm više prostora za rame i 57 mm više prostora na prednjim sjedalima od izlaznog modela, dok putnici na stražnjim sjedalima imaju 20 mm više prostora za ramena i 36 mm više prostora za kukove. Unatoč ukupnoj visini, koja je 20 mm niža od izlaznog modela, potpuno nova Kuga također ima 13 mm više prostora za glavu za putnike na prednjim sjedalima i 35 mm više u stražnjem dijelu.
Potpuno novi Explorer Plug-In Hybrid
Novi Ford Explorer lansiran je u Europi kao jedinstvena hibridna inačica najprodavanijeg američkog SUV-a.
Explorer Plug-In Hybrid sa sedam sjedala nudit će se u dvije karakteristične varijante visokih specifikacija. Sportska izvedba Performance inspirirana je Explorer ST-lineom, a tu je i luksuzni Explorer Platinum. Oba modela pokreće kombinacija Fordovog 3-litrenog benzinskog motora EcoBoost V6, električnog motora i generatora koji omogućuje ukupno 450 KS i 840 Nm okretnog momenta, s više od 40 km gradske vožnje na struju.
Fordov 3-litreni motor EcoBoost snage 350 KS podržava električni motor od 100 KS. Litij-ionska baterija od 13,1 kWh može se puniti pomoću priključka za punjenje na prednjem lijevom boku blatobrana između vrata i luka kotača. Osim toga, baterija se u pokretu automatski dopunjuje pomoću tehnologije regenerativnog punjenja koja bilježi kinetičku energiju što se normalno gubi tijekom kočenja.
Standardna tehnologija Fordovog inteligentnog pogona na sve kotače, koja podržava sedam načina vožnje i Fordov 10-brzinski automatski prijenos, optimizira performanse u scenarijima od gradske do terenske vožnje. Sustav Terrain Management System koristi odabrane načine rada pogona kako bi vozači mogli prilagoditi svoje iskustvo vožnje uvjetima na cesti, vremenskim i terenskim uvjetima na zahtjev, uključujući načine rada Normal, Sport, Trail, Slippery, Tow / Haul, Eco, Deep Snow i Sand, s jedinstvenim grafičkim zaslonom u 12,3-inčnoj ploči s instrumentima. Kontrola spuštanja nizbrdo također pomaže u lakšoj vožnji na terenu.
Iskustvo vožnje poboljšano je sofisticiranim tehnologijama za pomoć vozaču kao standard, uključujući Adaptive Cruise Control s funkcijama Stop & Go, prepoznavanja brzina i držanja vozne trake. Iznimno prostran i luksuzan interijer s naglaskom na udobnost nudi i napredne značajke, uključujući 10,1-inčni središnji portretni zaslon osjetljiv na dodir i 12,3-inčni zaslon digitalnih instrumenata.
Novi Explorer je pet metara dugačak, dva metra širok i gotovo dva metra visok, a potpuno novi hibrid Explorer Plug-In donosi luksuz prostora za sedam putnika u tri reda sjedala. Putnici u prvom i drugom redu imaju više od metra prostora za glavu i prostora za noge te više od 1,5 metara prostora za ramena. Nudeći prostor za glavu od 96 centimetara, više od metra prostora za ramena i više od 83 centimetra prostora za noge, treći red sjedala također može udobno smjestiti odrasle osobe.
Standardna sjedala Easy Fold s power podizanjem za treći red i sjedala Easy Fold za drugi red, kada su sklopljena, omogućuju teretni prostor od 2274 litre.