Novi Fiat Tipo City Sport hatchback model stiže s trocilindričnim benzinskim 1,0-litrenim GSE T3 motorom od 100 KS iz obitelji FireFly Turbo motora
Fiat je objavio kako je osvježio svoju liniju modela Fiat Tipo, s verzijom Tipo City Sport. Najnoviji je to dodatak ovom modelu C-segmenta, kojeg je talijanski proizvođač automobila, u sklopu Stellantis grupacije, obnovio krajem listopada prošle godine. Tada je uz restilizirani Tipo dodao i potpuno novu verziju crossover Tipo Cross. Ovo osvježenje došlo je u obliku dizajna samog vozila i ugrađenom tehnologijom, a proizvođač iz Torina tvrdi da je riječ o najboljoj razini sigurnosti i infotainment sustavu u svom segmentu, a tu su i novi motori.
Novi Tipo City Sport
Novi Tipo City Sport donosi novi stil obitelji Tipo s dinamičnijom i snažnijom prisutnošću na cesti. To naglašavaju novo dizajnirana sjajna crna prednja rešetka, kvake na vratima i ogledala. Nova potpuno LED prednja svjetla, automatska svjetla i stražnja LED svjetla, plus 18-colni 'dijamantni' aluminijski naplatci sportskog izgleda i namjenska 'sportska' značka upotpunjuju dinamičan i okretan osjećaj novog Tipo City Sporta.
Osjećaj sportskosti pojačan je u unutrašnjosti automobila, kromiranim okvirom upravljača, kožnim upravljačem i ručicom mjenjača s detaljnim crnim šavovima. Suptilna kromirana završna obrada okružuje otvore za zrak i gumb ručne kočnice.
Standardno, novi Tipo City Sport dolazi s ulazom i odlaskom bez ključa, stražnjom parkirnom kamerom ParkView, prednjim parkirnim senzorima i električno podesivim sjajnim crnim retrovizorima na vratima, s odmrzavanjem i vanjskim temperaturnim senzorom.
Tipo, priča o uspjehu
Najnovija generacija modela Fiat Tipo prije osvježenja lansirana je 2016. godine s limuzinskom, peterovratnom hatchback i karavanskom verzijom, a sada se obitelj dodatno proširila dodavanjem novog Tipo City Sporta. Od svog lansiranja doprinio je rezultatima marke Fiat, s više od 70 posto količine prodaje na tržištima izvan Italije i ukupno prodanih 670.000 primjeraka.
Benzinski Motor 1.0 GSE T3 sa 100 KS
Treba reći i da je krajem listopada prošle godine objavljeno kako osvježeni Tipo dolazi na tržište s benzinskim i dizelskim motorima.
Novi Fiat Tipo City Sport hatchback model stiže s benzinskim 1,0-litrenim GSE T3 motorom od 100 KS (74 kW). Novi trocilindrični motor postiže najveći okretni moment od čak 190 Nm pri samo 1500 okretaja u minuti, a ne više pri 4500 okr./min. benzinskog motora sa 95 KS, koji je dosezao samo 127 Nm najvećeg okretnog momenta.
Ovaj novi 1,0-litreni GSE T3 motor je član obitelji motora FireFly Turbo, kao najsuvremenija verzija za najbolje performanse, uparena s ozbiljno manjom potrošnjom i emisijama. Ovaj motor, prema proizvođaču, osigurava užitak u vožnji i nudi optimalno pokretanje zahvaljujući povoljnoj krivulji okretnog momenta čak i pri malim okretajima, a ujedno je i ugodniji zahvaljujući impresivnoj bešumnosti. Emisija CO₂ smanjuje se sve do vrijednosti od 130 g/km (WLTP) u modelu Tipo City Sport .
Konačno, mjenjač je kalibriran kako bi se osigurala maksimalna odzivnost u gradskom prometu i najbolja udobnost na autocesti, zaustavljajući okretanje motora veće od 3200 okr./min. pri krstarećoj brzini od 130 km/h.
Kada je riječ o dizleskim motorima Multijet kod ostalih modela Tipo, koji su usklađeni s Euro 6D Final normom, oni nude dvije izlazne snage: 95 i 130 KS (prethodno 120 KS), uz znatno poboljšanje performansi i vrijednosti CO₂, sa 110 g/km u dizelskoj obitelji (WLTP). Motor 1.6 Multijet sa 130 KS također je idealan motor za komercijalne flote, strateško polje za C-segment, a time i za Tipo.