sve vrste pogona

[FOTO] Hyundai otkrio više detalja o novoj Koni; Prostraniji pametni prostor i visokotehnološke praktične značajke

18.01.2023 u 13:51

Bionic
Reading

Unaprijeđeni model Kone dostupan je u više varijanti pogona, uključujući EV, HEV i ICE, sa sportskim N Line verzijama svake, ovisno o tržištu i razini opreme

Hyundai je danas otkrio više pojedinosti o svojoj novoj generaciji subkompaktnog SUV-a Kona za Koreju, a informacije o globalnom modelu stižu u ožujku. Unaprijeđeni model dostupan je u više varijanti pogonskog sklopa, uključujući potpuno električni (EV), hibridni električni (HEV) i motor s unutarnjim izgaranjem (ICE) sa sportskim N Line verzijama svakog od njih.

Razvoj unaprijeđene, futurističke potpuno nove Kone započeo je s EV modelom – nekonvencionalnim pristupom dizajnu automobila koji odražava strategiju ubrzane elektrifikacije Hyundaija. U svim svojim varijantama, potpuno nova Kona je, prema Hyundaiju, prepuna najnovijih tehnologija, udobnosti i pogodnosti.

Elementi dizajna koji dodaju sportski stil i poboljšavaju performanse

Od nosa 'morskog psa' do vrata prtljažnika, prednja i stražnja Horizon svjetla daju novom modelu skladan i jedinstven izgled za svaku varijantu. EV varijanta dodatno se razlikuje po svojim Pixelated Seamless Horizon svjetlima i prvi je Hyundaijev model koji je primijenio ovaj kultni dizajn.

Sportski karakter SUV-a utjelovljuje robusna obloga lukova kotača s integriranim prednjim i stražnjim svjetlima, bočnim stranicama s dinamičnim klinastim proporcijama i karakterističnim kromiranim letvicama koje se protežu od linije pojasa do spojlera. Njegov posebno dizajniran dizajn kotača od 19 cola je prvi za Konu.

Varijante ICE i HEV prenose mnoge dizajnerske karakteristike EV-a s prepoznatljivim zaokretom. Prednji branik ističe se trodimenzionalnim ukrasom i zaštitnom pločom umjesto rešetke hladnjaka. Varijante ICE i HEV također dodaju kontrastne crne obloge lukova kotača za naglašavanje.

HEV varijanta koristi gornje i donja aktivna zračna zakrilca (AAF), a ICE varijanta ima gornja aktivna zračna zakrilca za poboljšanje koeficijenta otpora zraka. Vanjska aktivna zračna zakrilca daje izgled poput EV-a na ICE i HEV dok poboljšava aerodinamičke performanse obje varijante.

Izvedbama nadahnuta N Line varijanta dodaje agresivniji prednji i stražnji dizajn s odbojnikom u obliku krila, dvostrukim ispušnim loncem i srebrnim bočnim pragom kako bi se naglasio njegov sportski imidž. Dodatne opcije uključuju crni krov i ekskluzivni dizajn aluminijskih kotača od 19 cola N Line. Iznutra je N Line varijanta opremljena ekskluzivnim metalnim papučicama i ručicom mjenjača marke N (TGS).

Hyundai Kona
  • Hyundai Kona
  • Hyundai Kona
  • Hyundai Kona
  • Hyundai Kona
  • Hyundai Kona
    +4
Hyundai Kona Izvor: Promo fotografije / Autor: Hyundai

Veći i pametniji unutarnji prostor

Potpuno nova Kona nudi prostraniji, svestraniji unutarnji prostor za veću udobnost putnika i jednostavno skladištenje tereta. Isto tako, nudi najbolji prostor u klasi sa 60 mm duljim međuosovinskim razmakom, 77 mm većim prostorom za noge i 11 mm većim prostorom za glavu u drugom redu sjedala, u usporedbi s prethodnom generacijom. Prostor za ramena u drugom redu ima 1402 mm, ujedno i najveći u svojoj klasi, pružajući najbolju nastanjivost u 'životnom prostoru' za putnike. Konina tanka i kruta sjedala, koja su debela samo 85 mm, također dodaju više životnog prostora za putnike u drugom redu.

Osim toga, električni izbornik mjenjača sa shift-by-wire mjenjačem postavljen iza upravljača omogućuje više prostora za otvorenu, čistu strukturu konzole koja se može koristiti za držače za čaše ili spremište za velike torbe.

Potpuno sklopivo sjedalo u drugom redu i stražnji pretinac pružaju do 723 litre (na temelju SAE) prtljažnog prostora kako bi zadovoljili najvišu razinu potreba kupaca uz poboljšanu pogodnost utovara.

Integrirani zaslon s dvostrukim zaslonom od 12,3 inča podržava ergonomski udobnu upotrebu, dok je opcija udobnog sjedala za opuštanje u prvom redu optimizirana za 'bez težine' raspodjelu pritiska tijela kako bi se ublažio umor nakon duge vožnje.

Najbolje tehnologije u klasi

Održavanje i ažuriranje sustava nove generacije Kone jednostavniji su nego ikad s tehnologijom elektroničke kontrole putem ažuriranja softvera OTA (Over-the-Air). To omogućuje vlasnicima automobila da uštede na troškovima i da svoje automobile održavaju najnovijim softverom, pružajući nadogradivo iskustvo. Ambijentalno svjetlo također podržavaju OTA ažuriranja za održavanje i nove značajke.

Prilagodljivo pametno električno otvaranje stražnjih vrata dodatna je pogodnost za kupce. Vozači mogu odabrati visinu otvaranja i brzinu vrata prtljažnika na zaslonu infotainment sustava, kao i pritiskom tipke za zatvaranje na tri sekunde na željenoj visini vrata prtljažnika.

Osim toga, Konin integrirani memorijski sustav za postavke položaja sjedala i više priključaka za punjenje, uključujući sustav bežičnog punjenja, također pružaju praktičnija iskustva. Kao dio tehnologije elektroničkog upravljanja, potpuno nova Kona može se zaključati, otključati i pokrenuti putem Digital Key 2 Touch, koristeći komunikaciju bliskog polja (NFC) na pametnim telefonima ili pametnim satovima, što osigurava visoku razinu sigurnosti.

Sigurnija vožnja

Potpuno nova Kona prepuna je raznih naprednih sustava za pomoć vozaču (ADAS), kao što su pomoć pri izbjegavanju sudara sprijeda (FCA), pomoć pri održavanju voznog traka (LKA), pomoć pri izbjegavanju sudara u mrtvom kutu (BCA), upozorenje na siguran izlaz (SEW) , Intelligent Speed Limit Assist (ISLA), Driver Attention Warning (DAW) i nadzor mrtvog kuta (BVM) i High Beam Assist (HBA). Također je opremljena raznim funkcijama za udobnost vožnje, kao što su Smart Cruise Control (SCC), Smart Cruise Control (NSCC) temeljen na navigaciji, Lane Following Assist (LFA) i Highway Driving Assist (HDA).

Za sigurno sigurno parkiranje, potpuno nova Kona nudi razne napredne tehnologije, kao što su Surround View Monitor (SVM), pomoć pri izbjegavanju sudara u križnom prometu (RCCA), upozorenje na udaljenost pri parkiranju naprijed/bočno/nazad (PDW), vožnju unatrag Pomoć pri izbjegavanju sudara pri parkiranju (PCA) i daljinska pametna pomoć pri parkiranju (RSPA).

Što se dimenzija tiče, nova Kona ICE/HEV je duga 4350 mm, široka 1825 mm, visoka 1580 mm (s gumama od 17 cola), dok je međuosovinski razmak 2660 mm.

Opcije pogonskog sklopa

Za korejske kupce, ICE varijanta dostupna je s izborom 1.6T-GDi ili 2.0L Atkinson motora. 1.6T-GDi stvara procijenjenih 198 KS i do 265 Nm okretnog momenta. Kontinuirano promjenjivo trajanje ventila regulira otvaranje ventila prema uvjetima vožnje. 2.0L motor omogućuje procijenjenih 149 KS i do 179,5 Nm okretnog momenta, uparen s Inteligentnim varijabilnim prijenosom (IVT) za maksimalnu učinkovitost.

HEV varijantu dostupnu u Koreji pokreće posebno kalibrirani 1,6-L GDi motor s izravnim ubrizgavanjem uparen s električnim motorom koji pruža impresivno ubrzanje i visoku učinkovitost s kombiniranom snagom od 141 KS i do 265 Nm okretnog momenta.

Više detalja o potpuno novoj Koni za globalna tržišta, uključujući EV, bit će objavljeno u ožujku.