Budući potpuno električni kombi ID. BUZZ bit će prvo vozilo u Volkswagen Grupi koje će također voziti autonomno
Iako još uvijek nije imao svoju svjetsku premijeru, čini se da će ID.BUZZ, nasljednik legendarnog kombija VW Bulli, imati vrlo značajnu ulogu u razvoju samovozećih, autonomnih vozila njemačkog koncerna Volkswagen. Naime nakon prošlotjednog sastanka nadzornog odbora VW koncerna, Carsten Intra, izvršni direktor Volkswagen gospodarskih vozila, izjavio je kako njihov program istraživanja i razvoja autonomne vožnje zauzima kurs za budućnost mobilnosti. Autonomna električna vožnja dat će važan doprinos gradskoj mobilnosti i sigurnosti na cestama, a njihova su vozila logičan prvi izbor za primjenu takvih sustava.
Volkswagen gospodarska vozila se pripremaju za uvođenje autonomnih sustava za promet u 2025. godini. Christian Senger, voditelj autonomne vožnje je rekao: 'Ove godine prvi put provodimo terenska ispitivanja u Njemačkoj, u kojima će se samovozni sustav Argo AI koristiti u verziji budućeg ID. BUZZ-a od strane Volkswagen gospodarska vozila. Cilj je razviti koncept ride-hailing i pooling koncepta sličan onome što danas nudi MOIA. Sredinom ovog desetljeća naši će kupci imati priliku biti odvedeni na odredište u odabrane gradove s autonomnim vozilima.'
Kao dio njihove suradnje, Ford Motor Company i Volkswagen gospodarska vozila su podjednako uložili u Argo AI, tvrtku specijaliziranu za softverske platforme za autonomnu vožnju. Cilj je dosljedan i brz razvoj te korištenje autonomnih sustava. Uz početno ulaganje od milijardu američkih dolara, Volkswagen je u Argo AI doveo i podružnicu AID (Autonomna inteligentna vožnja ili Autonomous Intelligent Driving). S proračunom za autonomnu vožnju koji je sada potvrdio Nadzorni odbor, Volkswagen gospodarska vozila čini sljedeći važan korak prema budućnosti autonomne mobilnosti.
Marka gospodarskih vozila odgovorna je za razvoj potpuno autonomnih sustava i njihovu komercijalnu upotrebu u urbanim sredinama. VW gospodarska vozila će razvijati i graditi vozila za posebne namjene (Special Purpose Vehicles - SPV), poput robo-taksija i kombija.
Uz ulaganja u Argo AI, Grupa također ulaže milijarde u projekte Car.Software organizacije koja paralelno i neovisno od Argo AI razvija potpomognute i automatizirane funkcije vožnje do razine 4 za sektor privatne mobilnosti svih marki Volkswagen Grupe.
Volkswagenov odjel gospodarskih vozila razvija vozila u kojima će se koristiti Argov samovozni sustav (self-driving system ili SDS). Oni se temelje na potpuno električnom ID.BUZZ-u, koji će svoju svjetsku premijeru imati sljedeće godine. Razvoj se već odvija punom brzinom, kako bi ne samo elektrificirao kultnog VW Bullija, već i pretvorio ga u revolucionarno autonomno vozilo sa SDS-om.