Benzinsko-električni crossover u kolovozu će se pojaviti u prodaji i imat će pogonski sklop modela Kia Niro
Hyundai je proširio svoju paletu modela kompaktnih SUV-ova Kona novom hibridnom varijantom, pridruživši se već dostupnim benzinskim, dizelskim i potpuno električnim modelima.
Nedugo nakon predstavljanja novog Ioniqa potpuno novi model Kona Hybrid prirodni je nastavak ne samo obitelji Kona, već i njezine eko mobilne ponude. Kona Hybrid ima motor koji poznajemo iz modela Kia Niro, 1,6-litreni GDI, benzinski četverocilindrični motor s atmosferskim usisom te izravnim ubrizgavanjem goriva koji pruža maksimalnu snagu od 105 KS i 147 Nm najvećeg okretnog momenta, dok njegov elektromotor s permanentnim magnetima isporučuje 43,5 KS (32 kW) s maksimalnim okretnim momentom od 170 Nm. Pogon je na prednjim kotačima, a mjenjač je 6-brzinski s dvostrukom spojkom. Pomakom ručice mjenjača ulijevo vozač može prijeći u sportski način rada. Poluge na kolu volana omogućuju mu ručno mijenjanje brzina.
To je dovoljno za ubrzanje od 0 do 100 km/h od 11,2 sekunde na 16-inčnim kotačima (205/60R16) te 11,6 sekundi na 18-inčnim kotačima (225/45R18) i maksimalnu brzinu od 160 km/h.
Uz to, litij-ionska polimerna baterija od 1,56 kWh pruža izvanredne performanse punjenja i pražnjenja, optimizirajući izlaz iz visokonaponske baterije i omogućujući brzu regeneraciju. Ukupna pogonska snaga od 103,6 kW (141 KS) i do 265 Nm okretnog momenta osigurava Koni Hybrid dinamičke performanse.
Što je još važnije, hibridna izvedba Kone, prema tvrdnjama Hyundaija, znatno je štedljivija od klasičnih benzinskih ekvivalenata, s potrošnjom od 3,9 (sa 16-inčnim kotačima), odnosno 4,3 (18-inčni) litre na 100 km (prema NEDC-u). Što se emisije CO2 tiče, ona se kreće između 90 i 99 g/km u ovisnosti o veličini kotača (prema NEDC-u).
Hyundai je također dodao novu opremu Kona Hybridu, uključujući sustav Blue-Link temeljen na aplikacijama i veći instrument za prikaz hibridnih specifičnih informacija o vožnji. Opcionalni sustav za informiranje i zabavu (10,25 inča) također dobiva eko funkciju pomoći pri vožnji, upozoravajući vozača kada je postignuta brzina za optimalnu uštedu goriva (coasting) ili kada treba pritisnuti kočnicu za minimalnu potrošnju goriva. Uključeno je i punjenje bežičnog pametnog telefona, kao i specifične boje interijera hibridnog modela, te ukrasi i nadogradnje paketa pomoći.
Eksterijer ovog crossovera dugog 4165 mm izgleda uglavnom identično standardnoj benzinskoj ili dizelskoj Koni, osim nove boje Blue Lagoon i novih 16-inčnih ili 18-inčnih aluminijskih naplataka.
Kona Hybrid bit će dostupna u kolovozu, ali cijena još nije poznata. Ipak, očekuje se da će biti malo skuplja od ekvivalentne benzinske verzije, dok će biti znatno jeftinija i dostupnija u odnosu na potpuno električnu izvedbu Kona Electric.