Osim futurističkog dizajna, koji crpi inspiraciju iz koncepta C-X75 iz 2013., a koristi se pogon baziran na aktualnim električnim modelima I-Type i I-Pace
Jaguar je prije nekoliko dana objavio svoj prvi potpuno električni virtualni sportski automobil - Jaguar Vision Gran Turismo Coupé. Ovaj koncept najnoviji je dodatak svim ljubiteljima virtualnog motorsporta za popularnu video igru Gran Turismo Sport koja se igra na Sony PlayStation 4 igračoj konzoli, a igrači će ga moći preuzeti od kraja prosinca. Inače, ovaj koncept je predstavljen u Tokiju na događaju Gran Turismo World Tour. Sam Jaguar, međutim, nije izrazio namjeru uvesti ga u proizvodnju u stvarnom životu. Ipak, iako samo u 'elektronskom oblaku' ovaj bi model mogao pokazati budući smjer britanskog proizvođača luksuznih automobila kada je riječ o električnim vozilima.
Virtualni koncept ovog električnog hiperautomobila je 'osmišljen i razvijen od temelja, crpeći inspiraciju iz nevjerojatne trkaće linije brenda', a na njegov izgled su utjecali povijesni modeli pobjednici na legendarnoj utrci 24 sata LeMansa; C-Type i D-Type trkaći modeli. Pogonski sklop vrtualnog coupéa, iako nije preuzet ni iz jednog stvarnog modela, zasnovan je na motoru koji se nalazi u trenutnim modelima Jaguara I-Type i I-Pace.
Virtualni model svoju ukupnu snagu od 1020 KS (750 kW) i 1200 Nm najvećeg okretnog momenta izvlači iz tri električna motora, od kojih jedan pokreće prednju osovinu , a ostala dva stražnju. To je dovoljno ovom konceptu da od nule do 100 km/h odjuri u manje od dvije sekunde, dok mu je maksimalna brzina preko 320 km/h. O rasponu jednog punjenja baterije Jaguar se nije izjasnio niti hipotetički.
Sam koncept u pogledu svog dizajna daje jasno do znanja da svoju inspiraciju crpi iz trenutnog modela Jaguar F-Type, s vizualnim referencama na prethodne Jaguarove koncepte, uključujući C-X75 iz 2013. Izrađen je korištenjem niza eksperimentalnih laganih materijala, a u osnovi je monokok cijev od karbonskih vlakana koja pomaže u postizanju težine od samo 1400 kg i raspodjele težine blizu 50: 50. Linija krova koncepta je niska, a pomična stražnja paluba i kupolasta staklena kabina imaju vrhunsku aerodinamičku učinkovitost. Navodi se i da aktivno stražnje krilo 'optimizira energetsku učinkovitost, generirajući savršenu količinu potisne sile (downforce)'.
Budući retro-inspirirani dizajnerski dodiri uključuju tradicionalnu starinsku (vintage) rešetku s Jaguarovom 'Leaper' maskotom koja simbolizira jaguara, veliku divlju mačku u skoku, i dvostruke stražnje utičnice za punjenje kao referencu na otvore za rezervoare prve generacije limuzine XJ.
Retro-moderan dizajn nastavlja se i unutar kabine koncepta, gdje igrači video igre Gran Turismo Sport mogu koristiti ugrađeni sustav umjetne inteligencije nazvan Kitt-E, koji koristi hologramsku tehnologiju za prikaz trodimenzionalnih geografskih karata i telemetrije. Digitalno staklo proširene stvarnosti može upozoriti vozača na skrivene opasnosti, dok prozirni informativni skup zaslona omogućuje jasniji prikaz ceste ispred samog vozila.
Direktor dizajna Jaguara Julian Thomson rekao je: 'Ovaj projekt u potpunosti su vodili naši mladi dizajneri i za njih je 'prilika koja se događa jednom u životu' da stvore vozilo ukorijenjeno u našu nevjerojatnu baštinu, ali pomičući granice budućeg dizajna.' Dodao je još i sljedeće: 'Tim je obavio nevjerojatan posao stvorivši nešto što se jasno može prepoznati kao Jaguar, nadahnut - ali ne ograničen - našom ikoničnom prošlošću.'