Kina želi postati vodeći razvojni centar za električne automobile i autonomnu tehnologiju, a neke od metoda koju najmnogoljudnija zemlja svijeta koristi su poticaji i zabrane
Veliki kineski gradovi guše se u oblacima ispušnih plinova, a kineske vlasti već su krenule u opsežne zahvate ograničavanja uporabe ugljena i proizvodnje čelika u industriji, te gašenja proizvodnje automobila pogonjenih motorima s unutarnjim izgaranjem.
Da Kinezi misle ozbiljno svjedoči podatak kako je njihov Centar za automobilsku tehnologiju upravo uveo zabranu proizvodnje čak 533 modela automobila od 1. siječnja iduće godine.
Popis uključuje i neka poznata partnerstva poput FAW VW Audija FV7145LCDBG, Beijing Benz Benza BJ7302ETAL2 i GM Chevroleta SGM7161DAA2, prenosi Bloomberg.
Obustavljanje proizvodnje 533 modela možda se čini kao impozantna brojka, no to je navodno tek djelić automobilske proizvodnje u Kini.