Dizelašima se na račun Dieselgate afere smanjila popularnost, a tek ostaje za vidjeti kako će ovaj trend izgledati u budućnosti. Istovremeno, benzinsko-električni hibridi okoristili su se dizelaškim boljkama, te im je prodaja minule godine skočila
Carwow je odlučio povući paralelu među tri najpopularnija dalekoistočna konkurenta. S jedne strane imamo hibridnog starosjedioca, Toyotu Prius u četvrtoj generaciji. Prius je bio hibridni pionir, najprodavaniji je hibridni automobil na svijetu i s nama je već dvadeset godina.
Izazivači su bratski model Kia Niro i Hyundai Ioniq. Rodbinske veze možda ne biste prepoznali na prvi pogled, budući da je Niro crossover a Ionic klasični hatchback, no dva automobila dijele mehaniku i podosta tehnologije.
Od tri automobila Prius je najskuplji, a Ionic najjeftiniji, no riječ je o razlici od nekoliko desetaka tisuća kuna.
I dok je dizajn stvar ukusa, komfornost i ponašanje u vožnji svakako se mogu klasificirati objektivno. Tako je Niro najprostraniji, Prius ima najiskoristiviji prtljažnik, a Ioniq najmanje mjesta na stražnjoj klupi. Osjećaj u vožnji ponajbolji je u Toyoti, koja je također najštedljivija s prosječnom potrošnjom od 2,7 litara na 100 km.
Sva tri automobila štedljivija su od današnjih dizelaša, a koji je osvojio Carwow preporuku možete pogledati u video prilogu koji donosimo u nastavku.