Nakon inovativne ideje Volva nije trebalo dugo da čujemo mišljenje o vrućoj temi i od drugih velikih proizvođača automobila u Europi
Iza želje Volva da ograniči najveću brzinu svojih novih automobila na 180 km/h ne stoje samo sigurnosni, nego i neki manje idealistički razlozi, tvrde neki ugledni proizvođači automobila u Europi.
Vrlo privlačno zvučao je poziv na zdrav razum švedskog proizvođača automobila Volva i najava da će maksimalnu brzinu svojih novih automobila ograničiti od 2020. Uostalom, vizija je te tvrtke da od 2020. nitko ne bi trebao biti ubijen ili ozbiljno ozlijeđen u novom Volvu. Njegovo istraživanje nesreća pokazalo je da prebrza vožnja ima posebno negativan utjecaj na cestovnu sigurnost, a za Volvo ova izjava ima smisla zbog više razloga. Šveđani desetljećima njeguju imidž proizvođača automobila koji je svjestan sigurnosti i vidi budućnost u elektromobilnosti. To stoji, ali menadžeri Volva znaju da se u čistim električnim vozilima pri većim brzinama baterije prazne brže. Usto, naglašena sportska vozila ionako nisu jedna od temeljnih kompetencija Šveđana.
Ako pitate druge proizvođače automobila, postoje različiti pogledi na uzroke nesreća.
Volkswagen tako kaže da visoka brzina sama po sebi nije problem jer je glavni problem u neprilagođenoj brzini. Dakle, oni kažu da se nesreće događaju i pri nižim brzinama od one maksimalno ograničene od 180 km/h. Umjesto fiksnog ograničenja maksimalne brzine, vjeruju da se ograničenja treba primjenjivati precizno i prilagoditi situaciji, na primjer na dionicama koje su posebno poznate po nesrećama ili privremeno zbog nepovoljnih vremenskih uvjeta ili kada je promet velik, tvrdi najveći europski proizvođač automobila.
Jedan od Mercedesovih visokopozicioniranih tehničara rekao je da bi ograničenje maksimalne brzine jako smanjilo troškove razvoja za njihove modele jer se ne bi trebalo brinuti o velikom opterećenju modela pri maksimalnim brzinama. Prije svega misli se na sustave kočenja, koji moraju biti efikasni i pri izrazito velikim brzinama.
BMW s druge strane kaže da je ograničavanje maksimalne brzine pogrešan signal. Ionako se, ističu, kočnice u njihovim modelima moraju konstruirati tako da besprijekorno funkcioniraju i pri maksimalnom opterećenju kako bi se, primjerice, moglo voziti bez problema i na zahtjevnim, brdskim prijevojima. Tako da se ovdje ne radi o nekoj ekonomskoj uštedi. Razumljivo je to s gledišta proizvođača automobila iz Münchena jer je 'radost vožnje' još uvijek u središtu poimanja marke BMW.
Šef PSA-e Carlos Tavares zauzima se za slobodu u Europi, bez ograničenja brzine. Portugalac je izjavio: 'Kao građanin ove regije, vjerujem da je jedna od snaga Europe raznolikost te kreativnost koju stvara sloboda.' No dodaje: 'Pitate li se može li ta odluka biti posljedica činjenice da proizvodi ne mogu raditi određene stvari?'
Volvo već neko vrijeme u svojim automobilima ugrađuje samo trocilindrične i četverocilindrične motore, a prije nekoliko godina oprostili su se od sportskih modela R, kao i osmocilindričnih motora.