Thar.e koncept predstavlja revolucionarni skok u dizajnu, čuvajući robusnI DNK legendarnog brenda i naglašavajući filozofiju 'istraži nemoguće'. Baziran je na Mahindrinoj elegantnoj INGLO (INdia GLObal) električnoj platformi, kodnog naziva P1
Mahindra, točnije Mahindra Electric Automobiles Limited (MEAL), podružnica Mahindre & Mahindre, pionira SUV segmenta u Indiji, je danas predstavila odvažni 'Vision Thar.e' koncept na svom prepoznatljivom događaju Futurescape u Cape Townu, u Južnoafričkoj Republici.
Thar.e je više od električne evolucije legendarnog off-roadera; to je odvažna, prema proizvođaču, izrazita transformacija dizajna koja nastavlja utjelovljivati duh Mahindrinog autentičnog SUV-a.
Veejay Nakra, predsjednik Automobilskog sektora, Mahindra & Mahindra Ltd. je rekao: 'Vision Thar.e je dokaz inovacije i pionirske filozofije dizajna koja je jedinstvena Mahindra i izrazito globalna. Thar.e se brine za avanturiste u svima nama, koji žude za istraživanjem bez kompromisa. Usklađen s globalnim pokretom prema odgovornoj potrošnji, naš fokus na održive materijale rezonira sa širim pomakom prema planetarno pozitivnom ponašanju, osiguravajući da Thar.e bude bezvremenski i aktualan.'
Nova INGLO P1 električna platforma
Jedinstvena modularna konstrukcija i prilagodljive komponente Thar.e pozicioniraju ga kao istaknutog u polju električnih SUV vozila.
Thar EV ne ide tradicionalnim putem kao njegov benzinski brat Thar. Umjesto toga, baziran je na Mahindrinoj elegantnoj INGLO (INdia GLObal) električnoj platformi, kodnog naziva P1.
Ova platforma, koja već podržava nekoliko drugih električnih SUV-ova, na skateboard platformi. Naravno, Thar.e ima AWD pogon na sva četiri kotača.
Inače, prije predstavljeni koncepti BE.05, BE.07 i BE.09 (numerirani prema veličini) bit će prvi Mahindra automobili koji će se voziti na ovoj novoj INGLO platformi. Tvrdi se da je jedna od najlakših električnih skateboard platformi na svijetu, a sadrži baterije koje se spajaju na bateriju kapaciteta od 60 kWh do 80 kWh i omogućuje punjenje do 175 kW.
Vrlo modularna platforma omogućuje prilagođavanje međuosovinskog razmaka, duljine i visine. Kod Thar.e koncepta on iznosi između 2775 mm i 2975 mm, dodajući nešto duljine sprijeda, između vatrozida i glavčine prednjeg kotača.
Tahr.e se može pohvaliti impresivnim razmakom od tla od 250-300 mm kako bi se poboljšale njegove terenske sposobnosti. Prednji prevjes mu je od 640-680 mm, a stražnji od 680-740 mm.
Ova robusna filozofija dizajna usklađena je s bezvremenskom privlačnošću i samouvjerenom pojavom SUV-a, prikladnog za svaki teren.
Dizajn
Thar.e ima svoj vlastiti inovativni i osebujni dizajn. Thar.e i dalje ima kutijastu SUV siluetu poput trenutnog Thara s troja vrata, ali s nekoliko ažuriranih vizualnih elemenata kao budućeg proizvoda. Zatvorena rešetka krasi osvijetljena slova 'Thar.e' i okružena je kvadratnim elementima. Ima čak i nekoliko osvijetljenih šipki koje odaju počast letvicama originalnog Thara.
Thar.e izvana ima jasne, geometrijske površine koje utjelovljuju robusnu etiku 'istraži nemoguće', dok inovativne značajke poput gotovo okomitih prozora povećavaju prostor i stvaraju naglašenu prisutnost.
Dizajn interijera spaja minimalizam s funkcionalnošću, fokusirajući se na osnove vožnje izvan cesta. Elementi poput središnjeg okretnog zaslona, robusnih ručki za držanje i jednostavnog rasporeda naglašavaju praktičnost Thar.e-a za urbane i off-road avanturiste.
S tkaninama izrađenim od 50 posto recikliranog PET-a i predanošću nepremazanoj plastici koja se može reciklirati, Thar.e je u skladu s filozofijom u kojoj jednostavnost služi održivosti.
Mahindra Thar.e trenutno je u ranoj fazi koncepta. Očekujemo da će domaći proizvođač automobila otkriti konačnu serijsku verziju do kraja 2024. ili početkom 2025. Robusni EV trebao bi službeno debitirati negdje do sredine 2025. za globalna tržišta.