Izabrani kandidat imat će izravan pristup najvišim rukovoditeljima VW-a, a tvrtka će u idućih pet godina investirati 33 milijarde eura u električna vozila
Volkswagenov potpuno električni model ID.3 prikazan je na sajmu automobila u Frankfurtu 2019., a taj kompaktni hatchback s pogonom na baterije prvo je vozilo u novoj generaciji električnih vozila s nultom emisijom ovoga proizvođača.
Kako bi bilo sve u skladu sa strogim pravilima o ekologiji, ali i kao pokazatelj potpune predanosti VW-a, dr. Herbert Diess, direktor Volkswagen grupe, planira angažirati klimatskog stručnjaka koji će pojačati napore proizvođača automobila u borbi protiv onečišćenja i omogućiti im prijeko potreban start da postanu zeleniji.
'Imamo toliko ideja, ali predugo traje da se one implementiraju u našu veliku organizaciju, tako da mi je potreban netko stvarno agresivan iznutra', rekao je Diess u intervjuu Financial Timesu. Izabrani kandidat će imati direktan pristup Diessu i drugim najvišim rukovoditeljima VW-a.
VW je započeo veliki pokušaj da smanji zagađenje svojih vozila i tvornica uslijed skandala s dizelskim emisijama koji je izbio prije više od četiri godine. Priznali su da su manipulirali emisijama ispušnih plinova za čak 11 milijuna dizelskih automobila širom svijeta. Taj skandal koštao je VW oko 30 milijardi eura.
Nakon toga VW je osnovao vijeće za održivost, uključujući Margo Oge, bivšu direktoricu američke Agencije za zaštitu okoliša i bivšu povjerenicu EU-a za klimu Connie Hedegaard.
Diess je pokušao iskoristiti krizu kao katalizator za dublje promjene u velikom birokratskom aparatu VW-a, čineći najveće pomake kad je riječ o električnim vozilima u automobilskoj industriji. Tvrtka će u idućih pet godina investirati 33 milijarde eura u električna vozila.