U NISSANU VJERUJU

Mladi vozači kupovat će limuzine jer im se neće sviđati 'tatin crossover'

25.09.2018 u 10:24

Bionic
Reading

Limuzine i karavani posljednjih su godina pod žestokim pritiskom SUV-ova i crossovera. Odnosi snaga su takvi da proizvođači poput Forda i Fiat Chryslera, zbog tržišnih okolnosti, postepeno smanjuju broj dostupnih limuzinskih modela u ponudi

U Nissanu se ne slažu s ovom strategijom te vjeruju kako se popularnost limuzina vraća na velika vrata.

Prilikom lansiranja nove Altime u SAD-u, direktor marketinga Bruce Pillard The Detroit Bureau je rekao kako u Nissanu vjeruju da će mlađe generacije kupovati puno više limuzina.

Mladi kupci, tvrdi Pillard, ne žele voziti tatin automobil, koji je danas vjerojatno SUV ili crossover.

Da ovakva predviđanja drže vodu svjedoči povijest. Baby Boomeri su preferirali karavane, no njihovi potomci odabrali su monovolumene. Danas su dominantni SUV-ovi i crossoveri, no baš kao i u slučaju mode - tržišni trenovi se mijenjaju i vraćaju iz generacije u generaciju.

Ipak, za razliku od monovolumena i crossovera, limuzine jednostavno nisu u istoj mjeri praktične, pa bismo prije mogli očekivati da će karavani, odnosno njihove moderne inkarnacije - shooting brakeovi s pet vrata - zasjati u nadolazećem razdoblju.

Nissan-Sport-Sedan-Concept-10
  • Nissan-Sport-Sedan-Concept-2
  • Nissan-Sport-Sedan-Concept-3
  • Nissan-Sport-Sedan-Concept-4
  • Nissan-Sport-Sedan-Concept-5
  • Nissan-Sport-Sedan-Concept-6
    +7
Nissan Sport Sedan Concept Izvor: Promo fotografije / Autor: nissan