Prelazak na potpuno električne automobile najbezbolnije prolazi uz takozvane plug-in hibride. Ova vozila uspješno kombiniraju najbolje od dva svijeta - nisku emisiju i potrošnju električnih automobila, s praktičnošću benzinaca
U slučaju SUV-a 3008 u Peugeotu su kombinirali 1.6-litreni PureTech agregat od 200 KS s elektromotorom od 110 KS.
Tu je još i baterija od 13.2 kWh, a ovako opremljeni automobil raspolaže integralnim pogonom HYBRID4, ubrzava s mjesta do 100 km/h za šest i pol sekundi, te isključivo na električnu energiju prevaljuje 60 km po standardu WLTP.
Plug-in hibridni sklop dostupan je i u obliku ‘HYBRID’ s prednjim pogonom na modelima 3008 i 508. Ovdje je spomenuti elektromotor uparen sa 180 KS snažnim benzincem te nešto manjom baterijom od 11.8 kWh.
U Peugeotu ne navode performanse no 508-ica može s jednim punjenjem prevaliti do 40 km isključivo na električnu energiju.
Baterije se pune u vožnji regenerativnim kočenjem, no i putem standardne mrežne utičnice ili brzih punjača. Putem standardne utičnice punjenje traje 7 sati, dok opcionalni Wallbox isti proces obavlja za nešto manje od dva sata.
Oba automobila u prodaju kreću u drugom kvartalu iduće godine, a Francuzi tek trebaju definirati cijene.