Korisnici Badgera imaju na izbor voziti se samo na bateriju koju mogu napuniti na električnoj punionici, kada im nije dostupna punionica vodika za pogon na vodikove gorivne ćelije, ili u kombinaciji oba sustava
U svijetu današnje moderne tehnologije svaki dan čujemo vrlo zanimljiva inženjerska rješnja, koja bi nam mogla ili barem, trebala olakšati budućnost. Mobilnost je tako jedna od nedvojbeno velikih tema, iako mnogi još uvijek tradicionalno drže da je konstrukcija vozila, automobila, rezervirana samo na ona s pogonom na motore s unutarnjim izgaranjem. No svijet kakvog znamo se mijenja, a budućnost nam se ubrzano događa.
Jedna od start-up tvrtki za koju su čuli samo malobrojni; Nikola Corporation, je još početkom veljače predstavila svoj električni pickup pod nazivom Nikola Badger ili 'jazavac' na hrvatskom. I da osim što ponosno nosi ime jednog od najvećih svjetskih izumitelja u povijesti Nikole Tesle, ovaj se pickup može pohvaliti ne jednim, već s dva alternativna rješenja po pitanju pogona. Riječ je u oba slučaja o električnom pogonu, koji nudi kombinirano napajanje elektromotora kao konvencionalno baterijsko električno vozilo (BEV) s dometom do 480 kilometara (300 milja) ili se može napajati i s vodikovim gorivnim ćelijama (FCEV) od 120 kW koje omogućuju također 480 km za ukupni raspon iz oba izvora od čak 960 km (600 milja). Zanimljiva je činjenica da korisnici Badgera mogu koristiti samo litij-ionsku bateriju kapaciteta 160 kWh koju mogu napuniti na električnoj punionici, kada im nije dostupna punionica vodika (H₂) za pogon na vodikove gorivne ćelije, ali i kombinaciju oba sustava.
Mnogi skeptici će odmah pomisliti da je riječ samo o 'pustim željama', no tvrtka Nikola Corporation dizajnira i proizvodi vozila s pogonom na vodik, električni pogon, dijelove vozila, sustave za skladištenje energije i vodikove stanice. Ova američka tvrtka za dizajn i proizvodnju hibridnih teških kamiona sa sjedištem u Phoenixu u Arizoni, gdje također obavlja svoje istraživačke i razvojne operacije, osnovana je još 2014. godine u Salt Lake Cityju, u saveznoj državi Utah. Tvrtka je, kao što smo već spomenuli, dobila ime po slavnom Nikoli Tesli, a vodi ju njezin vizionarski predsjednik uprave Trevor Milton.
Za razliku od svega na tržištu, napredni električni pickup dizajniran je tako da bude bolji od svakog električnog ili pickupa s konvencionalnim motorima u svojoj klasi. Njegove specifikacije su sjajne:
Električni pickup Nikola Badger je dizajniran da podnese ono što građevinske tvrtke 'mogu na njega utovariti' i dizajniran je da nadmaši sve postojeće električne pickupove na tržištu kontinuiranom vučom, snagom i rasponom. 'Jazavac' će biti opremljen sa 15-kilovatnim naponskim priključkom za radne alate, svjetla i kompresore, što je dovoljno snage za pomoć na gradilištu u trajanju od približno 12 sati bez upotrebe dodatnog generatora.
Badger je dizajniran za vožnju od 0-160 km/h uz minimalan gubitak performansi i za rad na uzbrdici do 40 posto pomoću naprednog softverskog miješanja sustava baterija i gorivnih ćelija. S potpuno napunjenom prikolicom i kombiniranom težinom vozila do 8165 kg ovo vozilo će se moći pokrenuti iz mirovanja na uzbrdici do 30 posto bez zastoja rada (stall) elektromotora.
Predbilježbe za model počinju 29. lipnja, a sam pickup će biti prikazan na godišnjem događaju tvrtke 'Nikola World 2020' u Phoenixu, u rujnu ove godine.
Osnivač Nikola Croporation-a Trevor Milton tvrdi da će posjetitelji moći vidjeti pravi funkcionalni model, a ne 'lažni izložbeni pickup'. Pretpostavlja se da se ova izjava odnosi na Teslu Cybertruck, koji je otkriven prošle godine.