Citroen se hvali kako su izmislili automobil za slobodno vrijeme. Nisu daleko od istine jer modeli poput 2CV, Meharija i ostalih jasno distanciraju brend od ostalih, pomalo uštogljenih proizvođača automobila. U modernim vremenima stijeg automobila za opuštanje pripao je Berlingu, no neka vas ovo ne zavara, francuski monovolumen i dalje je prije svega radni stroj
Druga generacija Berlinga bila je iznimno uspješna s 3,3 milijuna prodanih primjeraka. Novi model evoluirao je na postojećoj bazi, poprimio moderniji korporativni dizajn, te objedinio niz tehnologija koji ga čine jednim od najpraktičnijih obiteljskih automobila na cesti.
Berlingo će se nuditi u dvije izvedbe - standardnoj i produženoj (35 cm duži), a obje dolaze s opcijom opremanja unutrašnjosti s dva dodatna sjedala. Manji model ima prtljažnik od 775 litara, dok veći raspolaže sa 1.050 litara. Tu je još i 28 pretinaca ukupne zapremine 186 litara.
Preklopite li sva sjedala, uključujući i suvozačko, Berlingo će progutati predmet i do 2,7, odnosno 3,05 metara duljine.
Automobil se izrađuje na novoj modularnoj platformi EMP2 sprijeda i RG5 straga. Rezultat je znatno veći međuosovinski razmak i kraći prevjesi, što bi trebalo rezultirati jednom od najprostranijih kabina u klasi.
U Citroenu nisu zaboravili ni na sigurnost. Tu je čak 19 elektronskih sustava koji se brinu za sigurnost putnika, te vozaču olakšavaju svakodnevne dužnosti - od automatskog kočenja u slučaju opasnosti, do pomoći pri parkiranju i head up displeja.
Automobil će se nuditi s odabirom benzinskih i dizelskih motora. 1.2 Puretech, višestruko nagrađivani benzinac bit će dostupan u varijanti sa 110 i 130 Ks, dok će ljubitelji dizela moći birati između tri izvedbe 1.5-litrenog četverocilindraša sa 75, 100 i 130 KS. Standardno je tu ručni mjenjač sa šest brzina dok su najsnažniji benzinac i dizelaš dostupni i s osmerobrzinskom automatikom.
Startni paket opreme ne sadrži klimatizacijski uređaj, pa u Citroenu očekuju da će srednja razina opreme - Live, biti najzastupljenija na domaćem tržištu. Osnovno model sa slabijim benzincem kod nas će koštati 131.900 kn, dok prvi benzinac s opremom Live stoji 144.900 kn. Za produljenu verziju XL valjat će izdvojiti 7.000 kn više uvećano za PDV.