Volkswagen se sprema za ambiciozni iskorak u proizvodnju električnih vozila, a proizvođač iz Wolfsburga, čini se, pritom želi redefinirati način na koji doživljavamo ove automobile
Električni automobili su, naime, još uvijek skupi izbor, te si ih trenutno ne može baš svatko priuštiti. Volkswagen želi ovo promijeniti. Plan je tržištu ponuditi vozila koja će cjenovno biti dostupna ‘milijunima, a ne milijunašima’.
Prilikom predstavljanja nove modularne električne platforme u Njemačkoj, Volkswagenov član uprave zadužen za e-mobilnost, Thomas Ulbrich, novinarima je rekao kako bi električni automobili trebali koštati na razini usporedivoj s današnjim dizelašima, odnosno s malenom premijom na cijenu u odnosu na benzince.
To trenutno nije slučaj jer električni Golf u Hrvatskoj starta s cijenom od 302.519 kuna, što je poprilično veća cijena od one koju je potrebno izdvojiti za osnovnu dizelsku varijantu koja kod nas košta 161.219 kn.
Trenutna razlika u cijeni između osnovnog benzinca i dizelaša iznosi oko 19 posto u korist potonjeg. Uspiju li u Volkswagenu, zahvaljujući novoj platformi, zadržati ovaj omjer s električnom gamom ID to će uistinu biti hvale vrijedan uspjeh.
Prvi automobil, za kojeg se očekuje da će ponijeti ime ID-Neo, trebao bi se na tržištu pojaviti 2020.