Širokoj paleti pogonskih jedinica pod Golfovim poklopcem Volkswagen je dodao još jedan sustav - 1.5-litreni benzinski motor uparen s 12-voltnim električnim sustavom ukupne izlazne snage od 130 KS
Volkswagen Golf 1.5 TSI ACT BlueMotion raspolaže sustavom za aktivno upravljanje cilindrima koji, pri manjim opterećenjima, omogućuje motoru gašenje jednog para s ciljem niže potrošnje.
Modeli opremljeni automatiziranim sedmerobrzinskim mjenjačem DSG, pak, mogu ‘eko-krstariti’ zahvaljujući mikro-hibridnom sklopu kojeg čine 12-voltni elektromotor i litij-ionska baterija.
Ovaj dvojac napaja električne sustave prilikom ‘krstarenja’, nakon što se benzinski motor ugasi i odvoji od spojke, primjerice na nizbrdici.
Volkswagen tvrdi kako ovim režimom vožnje Golf može uštedjeti do 0,4 litre goriva na stotinu kilometra, pa je tako nova pogonska prinova u gami deklarirana na potrošnju po NEDC standardu od 4,8 litara na stotinu kilometara u kombiniranom ciklusu.
Moramo priznati da nas više interesira podatak o potrošnji prema novom i znatno strožem WLTP standardu koji u primjenu kreće od rujna ove godine.