Prilikom kupovine novog automobila malo tko vjerojatno razmišlja o njegovoj prodaji, no podaci koje je izbacio iSeeCars.com sugerira da bismo pažnju trebali obratiti bar na boju budućeg vozila
Portal za pretragu rabljenih vozila analizirao je podatke o 2,1 milijuna prodanih vozila modelske godine 2014 i novijih, te su ustanovili da cijenu najbolje drže žuti automobili.
Tijekom tri godine posjedovanja ovih vozila vlasnici su u prosjeku izgubili 27 posto od početne vrijednosti. Poprilično dobro držali su se i narančasti i zeleni automobili koji su gubitkom vrijednosti od 30,6, odnosno 30,9 posto nadmašili prosječan iznos deprecijacije od 33,1 posto.
Možda biste mogli pomisliti da je razlog za ovaj rezultat manjak žutih, narančastih i zelenih automobila na tržištu, budući da je njihov udio u analizi iznosio tek 1,2 posto, no najgorima po pitanju držanja vrijednosti pokazali su se automobili u još rjeđim bojama poput bež, ljubičaste i zlatne koji su činili tek 0,7 posto udjela u 2,1 milijun uspoređenih vozila.
Istovremeno nije pronađena korelacija između boje vozila, prevaljene kilometraže i vremena potrebnog da se ono proda, pa je tako žutim autima trebalo znatno više vremena da pronađu nove kupce, 41,5 dana u odnosu na prosječnih 36,5 dana, dok su zlatni prodani za 34,3 dana.
I po ovom pitanju su najgori bež automobili kojima je u prosijeku trebalo 46,6 dana da zamijene vlasnike.