Možda kupci i jesu ludi za SUV-ovima ali Peugeot ne planira olako odustati od limuzinskog segmenta
Najbolji dokaz je novi 508, a kad već ništa drugo ‘ne pali’, Francuzi su svoju limuzinu odlučili učiniti atraktivnijom nego ikad prije. Pogledajte samo te proporcije s dugim prednjim i kratkim stražnjim krajem, povijenom krovnom linijom i prozorima bez okvira. 508 je jedan seksi automobil.
Isti dojam ostavlja i unutrašnjost, sazdana od kvalitetnih materijala s efektnim ambijentalnim osvjetljenjem. Novi 508 je 80 mm kraći i nešto niži od prethodnika, te raspolaže međuosovinskim razmakom od 2.750 mm. Ipak, prtljažnik je porastao s 473 na 485 litre, dok je ukupna masa vozila snižena u prosjeku za 70 kg.
Automobil će se izrađivati na EMP2 platformi koju će 508 dijeliti sa SUV-om 5008 i DS7 Crossbackom.
Kad 508 krene u prodaju u trećem kvartalu ove godine kupci će moći birati između dva benzinca (180 KS i 225 KS) i tri dizelaša (130 KS, 160 KS i 180 KS). Svi modeli, osim najslabijeg dizelaša koji dolazi opremljen s ručnim šesterostupanjskim mjenjačem, standardno dolaze s osmerostupanjskom automatikom.
Plug-in hibridni model 508-ice dočekat ćemo do kraja godine.
Peugeot tek treba definirati cijene.