Za sve one koji su zainteresirani za novi Passat, bazni model turbobenzinca 1.5 TSI snage 150 KS, koji ima dobru razinu opremljenosti, stoji 217.223 kn
Volkswagen je jučer predstavio u staroj Vršilnici u Zaprešiću svoj redizajnirani Passat, a za razliku od potpuno nove generacije Golfa 8, ova limuzina je doživjela ne toliko promjene izvana, već je unaprijeđena po pitanju tehnologije. Riječ je naravno o osmoj generaciji ove limuzine, koja je prvi puta predstavljena još 2014. godine.
Uz sedan izvedbu Volkswagen je na tržište lansirao i karavansku izvedbu, a obje su izvedbe lagano osvježene. Tako je kod karavanske izvedbe lagani retuš napravljen na prednjim i stražnjim svjetlima, te branicima. Nove su i 3 boje karoserije: pješčano-zlatna, te nijansa zelene i plave. Nove su i felge i to u tri dimenzije: 17, 18 i 19 cola. Nema više niti razina opreme kao dosad - Trendline, Comfortline ili Highline, već osnovna izvedba, te Bussines i top verzija Elegance. Unutrašnjost kabine je sada decentno oštrija, a digitalni instrumenti imaju oštriji kontrast intenzivnijih boja. Ambijentalno svjetlo sada nudi 30 različiti boja, koje vozač može odabrati već prema svom ukusu i raspoloženju.
Bitniji dio ovog facelifta tehnička je revolucija na osmoj generaciji. Prvi je put tu Travel Assist funkcija, sustav koji automatski nadzire udaljenost do vozila ispred, uzdužno vođenje i bočno vođenje te omogućuje do 210 km/h djelomično automatiziranu vožnju na razini 2. Da bi ta funkcija normalno djelovala, vozač sada ima kapacitivno kolo volana, po prvi puta u vozilima VW, koja registrira dodir ruke vozača. Ako vozač ne dodiruje volan čak i nakon serije upozorenja - na primjer zbog nesvjestice vozača - automobil obavještava ostale sudionike u prometu upozoravajućim svjetlima i automatski se zaustavlja. Novi je i infotainment sustav. Volkswagenovi inženjeri su također preoblikovali opcionalni prilagodljivi ovjes, koji sada ima za cilj pružiti širi raspon između udobnosti i sportskog stila. Pod imenom IQ.Drive, novi Passat sada automatski ubrzava i koči te prilagođava brzinu vožnje ograničenjima brzine i stanju na cesti. Tu je i funkcija Emergency Steering Assist, koja povećava sigurnost prilikom iznenadnih manevara. Isto tako tu je i adaptivna kontrola krstarenja (ACC). Pa, Lane Assist, za kontrolu držanja u voznoj traci sa sustavima Side Assist i Rear Traffic Alert. Ova potonja upozorava vozača na približavanje vozila straga. Lista sustavi pomoći vozaču poduga je.
Izvana, LED svjetla su standardna oprema, u stilu Arteona, straga veće ispušne cijevi i nova stražnja svjetla s funkcijom 'klik-klik': pri kočenju, svjetla nisu samo svjetlija, već mijenjaju i grafiku, kako bi se privuklo više pozornosti. Uz doplatu, prednja svjetla Passata mogu biti opremljena Matrix LED tehnologijom, koja je do sada kod Volkswagena postojala samo u Touaregu. S 44 pojedinačno kontrolirane LED diode, Passat generira individualno svjetlosni snop prema kolniku ispred - s maksimalnom izlaznom svjetlošću, ali bez zasljepljivanja nadolazećeg prometa.
Kod novog Passat karavana postignuti su po pitanju motora kompromisi, jer nema više benzinca 1.4 TSI sa 125 KS. Umjesto tog motora sada imamo 1,5-litreni četverocilindrični turbo sa 150 KS. Prethodni 1.8 TSI sa 180 KS zamijenjen je 2.0 TSI motorom snage 190 ili 272 KS. Najmanji turbodizelski motor ostaje do daljnjeg, 1.6-litrenii TDI sa 120 KS. Jače verzije su one 2.0-litrene TDI izvedbe sa 150, 190 i 240 KS. Svi motori VW Passat B8 karavan facelifta zadovoljavaju Euro 6d TEMP emisijski standard.
Što se tiče plug-in hibridne limuzinske izvedbe GTE, iako kombinacija 1,4-litrenog TSI benzinskog motora (150 KS) i električnog motora (85 kW) ostaje nepromijenjena (ukupno 218 KS), zahvaljujući većoj bateriji sada može voziti 55 kilometara čisto električno (prema WLTP-u). To odgovara otprilike 70 kilometara u zastarjelom NEDC ciklusu.
Kako je novi Passat prikazan u Ženevi još sa starim logotipom VW, no iz Volkswagena su rekli da će se naći i na ovom modelu sljedeće godine.
Za sve one koji su zainteresirani za novi Passat, treba reći da će ljubiteljima ovog modela biti prihvatljiva cijena za bazni model turbobenzinca 1.5 TSI sa 150 KS, koji ima dobru razinu opremljenosti, od 217.223 kn. S druge strane ulazna će verzija onih koji preferiraju dizleski motor, biti model 1.6 TDI koji je i najmanji turbodizelski motor snage 120 KS s DSG mjenjačem, čija je cijena 239.685 kuna. Jači turbodizelaš oznake 2.0 TDI snage 150 KS s ručnim mjenjačem stoji 240.943 kn.