Kako bi smanjili otpor zraka i time dodatno utjecali na nižu potrošnju goriva, Opelovi inženjeri pronašli su nova rješenja
Nakon četiri godine na tržištu Opel je predstavio obnovljenu Astru. Predstavljena još 2015. na autosalonu u Frankfurtu, Astra (oznake K) je bila zadnji model osmišljen i proizveden pod okriljem europske podružnice General Motorsa (GM). U proljeće 2017. godine Opel je preuzela francuska PSA grupa i zaključila da ovom modelu trebaju novi motori, prije svega zbog zadovoljavanja strogih kriterija emisija CO2. Tako u ovom slučaju osvježenja Astre puno ljudi neće primijetiti vizualne izmjene, no njih svakako ima, ali su suptilnije.
Da biste primijetili promjene izvana, treba pažljivo gledati i prvo što se može uočiti jest nova rešetka hladnjaka, sada s jednim kromiranim vodoravnim elementom koji vodi prema prednjoj oznaci marke. Prednja fronta ima veće utore za svjetla za maglu i redizajnirane usisnike zraka. No stražnji dio ostaje kakav je i bio.
Potpuno su novi, međutim, motori snage od 105 do 145 KS koji su sada samo trocilindrični, a novi su i mjenjači. Za one kojima su draži benzinci na raspolaganju su tri varijante 1,2-litrenog turbo motora snage od 110, 130 i 145 KS i najvećeg okretnog momenta od 195 i 225 Nm. Sve ove varijante manjeg benzinskog motora imaju 6-brzinski ručni mjenjač. Snažniji 1,4-litreni benzinac ima 145 KS (107 kW) i 236 Nm najvećeg okretnog momenta, no on dolazi samo s novim 7-brzinskim CVT mjenjačem. Integracija vodeno hlađenog ispušnog kolektora u glavi motora pridonosi brzom zagrijavanju motora, što smanjuje emisije nakon hladnog pokretanja. U usporedbi s prethodnim modelom, potrošnja goriva i emisije CO2 starih motora od 110 KS, 130 KS i 145 KS smanjene su za više od pet posto, oko 19 posto i više od 15 posto.
Kod dizelskih motora treba reći da je u ponudi samo 1,5-litreni trocilindrični turbo snage 105 KS s 260 Nm najvećeg okretnog momenta i onaj snage 122 KS (300 i 285 Nm). Dok prva dva imaju 6-brzinski ručni mjenjač, ovaj jači ima i opciju novog 9-brzinskog automatskog mjenjača. Sustav common rail ubrizgavanja goriva radi na tlakovima do 2000 bara. U usporedbi s prethodnim modelom, potrošnja goriva i CO2 kod starih dizelskih motora od 105 KS i 122 KS smanjeni su do 17 posto, odnosno oko 10 posto.
Kako bi smanjili otpor zraka i time dodatno utjecali na nižu potrošnju goriva, Opelovi inženjeri su pronašli nova rješenja. Tako je zahvaljujući optimiziranom poklopcu odjeljka motora, posebnom poklopcu za rešetku, u kojem se svaki gornji i donji dio automatski i neovisno otvara te zatvara i poboljšava protok zraka na podvozju, vrijednost koeficijenta otpora (cw) je smanjena na 0,25 na Sports Toureru, a na hatchbacku s petero vrata na 0,26.
U unutrašnjosti kabine, na prvi pogled, čini se da nema većih promjena, no pažljivije gledajući uočava se prvi digitalni brzinomjer u Astri. Za razliku od drugih proizvođača, ovo je samo djelomično digitalizirano rješenje. Redizajnirana instrumentna ploča prikazuje tri okrugla instrumenta, od kojih je digitalan samo središnji brzinomjer. Brojač okretaja, temperatura motora i mjerač razine goriva još su uvijek analogni. Iz Insignije dolazi novi top Infotainment Multimedia Navi Pro s 8-inčnim zaslonom osjetljivim na dodir, kojim se može upravljati glasovnom kontrolom i dolazi s Opelovim povezanim uslugama. Omogućene su informacije o prometu u stvarnom vremenu, ažuriranja mrežnih karata i prediktivna navigacija.
Redizajnirana Opel Astra uključuje opcije kao što su Matrix LED svjetla, prilagodljivi tempomat, prikaz udaljenosti, upozorenje prednjeg sudara s automatskim kočenjem u nuždi, sustav prepoznavanja ograničenja brzine i sustav za pomoć pri zadržavanju u traci, grijano vjetrobransko staklo i dobro poznata ergonomska sjedala s funkcijama ventilacije i masaže. Osim toga, izmijenjene su dodatne kamere. Prednja kamera je manja i snažnija s faceliftom i ne samo da prepoznaje druga vozila, već i pješake. Kamera za vožnju unatrag sada pruža oštriju sliku. Apple CarPlay i Android Auto su standardni.