Proizvodna inačica Opel Rocks Electric već predstavlja inovativan oblik mobilnosti, sa svojim nekonvencionalnim dizajnom dvosjeda za vozače od 15 i više godina, no s 'Rocks e-xtreme' modelom je postignut i 'wow efekt'
'Urbana mobilnost na višu razinu. Električno vozilo koje će vas oduševiti.' To je prije nekoliko mjeseci mislio i žiri OpelDesignHacka izabravši izvanredni koncept Lukasa Wenzhöfera, koji dolazi iz Hünfeldena u Hessenu i studira na Sveučilištu za dizajn u Pforzheimu/Baden-Württembergu u Njemačkoj, kao pobjednika izazova.
U sljedećem koraku, Opel je doslovno shvatio slogan natjecanja: 'Vi ga dizajnirate, mi ga gradimo' i pretvorio koncept u stvarnost. Opel je održao obećanje i razvio Opel Rocks e-xtreme kao unikatni primjerak.
Rebecca Reinermann, potpredsjednica marketinga Opel/Vauxhall-a, je komentirala: 'S OpelDesignHackom krenuli smo na novi put interakcije i komunikacije. Opel je otvorio obično zatvorena vrata industrije i omogućio Opel zajednici da sudjeluje u izgradnji konceptnog automobila na transparentan i pristupačan način. Rezultat je Opel Rocks e-xtreme, jedinstvena i originalna verzija našeg Opel Rocks Electrica, rođena iz dizajnerskog izazova i praćena 'Making-of'-uvidima za sve. Vrlo uspješna suradnja.'
Potpredsjednik dizajna, Mark Adams, je prije samog OpelDesignHacka rekao: 'Rocks-e Design Challenge je jedinstven način da se mlada publika uključi u Opel. Sudionički natječaj za dizajn također će stvoriti dodatnu svijest i entuzijazam za jedinstveni Rocks-e.'
Proizvodna inačica Opel Rocks Electric već predstavlja inovativan oblik mobilnosti, sa svojim nekonvencionalnim dizajnom dvosjeda za vozače od 15 i više godina. Naime, ovo se odnosi na laka motorna vozila na četiri kotača čija nazivna trajna/iskorištena snaga ne prelazi 6 kW (8,2 KS), s najviše dvoja sjedala i maksimalnom brzinom koja ne prelazi 45 km/h.
Osim toga, automobil nudi lokalnu vožnju potpuno bez emisija. Ovo su ključne točke koje je student industrijskog dizajna Lukas Wenzhöfer imao na umu i doveo se do 'ekstrema' u svom projektu. Cilj je bio transformirati agilni potpuno električni četverocikl u zabavno vozilo za sve terene sa zadivljujućim 'wow faktorom'.
'Sposobnost terenske vožnje promiče osjećaj slobode da možete stići na bilo koje odredište, dok povećana sportska privlačnost obećava vrhunsku zabavu u vožnji. Tako se može pokazati da je električna mobilnost više od pukog funkcionalnog rješenja', objasnio je Wenzhöfer.
Tijekom faze izgradnje jedinstvenog modela, Opelovi inženjeri su prihvatili izazov pokušavajući se što više približiti početnom 3D modelu. Značajke su uključivale izbočene kotače za široku, samouvjerenu vožnju, prednja dvostruka ramena i jarko žuti zaštitni kavez. Opel Vizor također je reinterpretiran i opremljen LED prednjim svjetlima, s Opel logom istaknutim u tirkiznoj boji. Kako bi se ograničila težina i podržala izvedba elektromotora, vizir i bokobrani proizvedeni su pomoću 3D ispisa.
Još jedna značajka koja privlači pažnju je upečatljivo, originalno karbonsko stražnje krilo Opel Vectre GTS V8, koje sada nosi amblem 'e-XTREME' i serijski broj '001'.