SVJETSKA PREMIJERA

Ovo je novi Peugeot E-5008: Dizajnerski impresivan veliki SUV sa 7 sjedala i električnim dometom do 660 km

25.03.2024 u 11:19

Bionic
Reading

Novi 5008 stiže u dvije verzije - Allure i GT - s tri opcijska paketa za jednostavan izbor i tri elektromotora (210 KS, 230 KS dugog dometa i 320 KS Dual Motor 4-wheel drive) kao i dva elektrificirana pogonska sklopa, 48V hibrid (136 KS) i Plug-In hibrid (195 KS)

Peugeot je pokazao dugoočekivani novi E-5008, koji prema proizvođaču, postavlja nove standarde postavši jedini potpuno električni SUV u svom segmentu koji nudi izniman životni prostor za 7 putnika i do 660 km električnog dosega. Koristeći STLA Medium platformu i bateriju proizvedenu u Francuskoj, E-5008 zadovoljava potrebe kupaca koji traže veliki SUV sa samouvjerenim dizajnom, gostoljubivom unutrašnjosti i učinkovitim električnim performansama. Peugeot također nudi potpunu bezbrižnost kupcima E-5008 pružajući pokrivenost od 8 godina/160.000 km kroz svoj program Allure Care, što je najdulje od svih europskih marki.

Novi Peugeot E-5008 će se proizvoditi isključivo u tvornici u Sochauxu u Franscuskoj. Opremljen je ACC baterijama proizvedenim u gigatvornici u Francuskoj (Douvrin).

Novi E-5008 će krenuti u prodaju u jesen 2024. Asortiman će nuditi dvije verzije, Allure i GT, s tri opcijska paketa za jednostavan izbor i tri elektromotora (210 KS, 230 KS dugog dometa i 320 KS Dual Motor 4-wheel drive) kao i dva elektrificirana pogonska sklopa, 48V hibrid (136 KS) i Plug-In hibrid (195 KS).

Peugeot 5008: eksterijer Izvor: Promo fotografije / Autor: Peugeot

Vanjski dizajn, struktura i dimenzije

Novi E-5008 nudi aerodinamičnu siluetu i profinjenu unutrašnjost, a istovremeno osigurava optimalnu učinkovitost. Ističe se snažnim SUV karakterom, koji nadahnjuje robusnošću i sigurnošću, u kombinaciji s vrlo dinamičnom siluetom. Dizajn E-5008 sugerira kretanje. Nagib stražnjeg stakla naglašen je sofisticiranim elementima bočnog dizajna, a prednji kraj koji ima novi svjetlosni potpis i inovativnu prednju rešetku koja se stapa s bojom karoserije.

S vrlo glatkim, elegantnim, okomitim stranama, naglašava profinjenost skrivanjem brtvi bočnih prozora u vratima. Broj ukrasnih umetaka na karoseriji je smanjen, a kromirani dijelovi su izbačeni u korist mrlja boje na određenim elementima: Meteor Grey na prednjem spojleru i stražnjem braniku, Orbital Black na kućištima retrovizora i donjem dijelu linije pojasa.

Novi E-5008 prikazuje fleksibilnost Stellantisove platforme STLA Medium i prvi je model koji ima koristi od proširene konfiguracije. Međuosovinski razmak od 2,90 m posebno je velikodušan, što 5008 čini vrlo prostranim. Relativno visoka linija pojasa i vrlo izražena ramena modela E-5008 daju mu snažnu prisutnost na cesti, kao i njegove velikodušne dimenzije (duljina: 4,79 m, širina: 1,89 m, visina: 1,69 m).

Sofisticirana prednja rešetka istaknuta je tankom, elegantnom crnom trakom koja obavija cijeli prednji dio E-5008 i uključuje ultrakompaktna LED prednja svjetla na svim verzijama.

E-5008 GT standardno dolazi s Peugeotovom novom Pixel LED tehnologijom. Automatski prilagođava prednja svjetla uvjetima u prometu, održavajući optimalno osvjetljenje bez ometanja drugih sudionika u prometu.

Novi E-5008 nudi obujam prtljažnika od 748 dm³ u konfiguraciji s 5 sjedala, 259 dm³ u konfiguraciji sa 7 sjedala i do 1815 dm³ u konfiguraciji s 2 sjedala.

Iznimna modularnost koju nudi sofisticirana arhitektura sjedala izdvaja ga, omogućujući širok raspon konfiguracija između drugog reda (60/40 klupa, 40/20/40 nasloni) i trećeg reda (50/50 nasloni). Novi E-5008 nudi ogromnu, ravnu podnu površinu sa svim preklopljenim stražnjim sjedalima i do 2 metra dužine utovara.

Ekstremno modularan, prtljažnik E-5008 također je posebno genijalan. U konfiguraciji sa 7 sjedala, s postavljenim trećim redom, novi E-5008 ima prtljažnik duljine 42 cm, jedino vozilo u svom segmentu koje može primiti raznovrsnu opremu i prtljagu.

Pod prtljažnika iza trećeg reda može se podići i pospremiti okomito iza sjedala, čime se oslobađa dodatni prostor u dubini za smještaj dodatnih kofera i kabinske prtljage.

Ispod trećeg reda sjedala ima dovoljno dodatnog prostora za pohranu. S kapacitetom od oko 80 litara, ovaj je prostor idealan za spremanje raznih predmeta koji nisu vidljivi izvana, poput vaše omiljene sportske opreme. Posebna ladica je predložena kao dodatak za optimalno korištenje ovog prostora.

Poklopac prtljažnika, koji se prema potrebi prilagođava drugom ili trećem redu, koristi namjenski prostor za pohranu ispod poda prtljažnika. Konačno, kako bi se olakšao utovar, E-5008 dolazi s električnim vratima prtljažnika, kao standard na GT verziji.

Nastavljajući inovativni rad započet na modelima 408 i E-3008, novi E-5008 ima kotače koji pridonose modernom stilu i aerodinamičkim performansama. Sa svojim geometrijskim tehničkim dizajnom, kotači od 19'' i 20'' imaju novi Peugeot amblem u svom središtu.

Novi E-5008 je dostupan u šest boja: Obsession Blue plava, Ingaro Blue plava, Okenite White bijela, Pearl Black crna, Artense Grey siva i Titan Grey siva. Na GT verziji standardna je dvobojna boja sa sjajno crnim krovom.

Unutrašnjost

Uz velikodušne dimenzije kabine novog E-5008, putnici će uživati u posebno toplom i gostoljubivom ambijentu. Dekori kombiniraju ambijentalno osvjetljenje, pravi aluminij i šarenu tkaninu, sve do 2. reda. U potpunom skladu, pružaju jedinstven osjećaj profinjenosti i ugode.

Vrhunska profinjenost interijera novog E-5008 koristi svim putnicima. Na primjer, elegantne obloge od pravog aluminija i prilagodljiva ambijentalna LED rasvjeta, dostupna u osam boja, protežu se preko armaturne ploče te do prednjih i stražnjih vrata. Zajedno stvaraju visokokvalitetno, gostoljubivo tehnološko okruženje.

Veliki panoramski stakleni krov pruža obilje svjetla. Njegov prednji dio se može otvoriti, što je rijetkost na električnim vozilima. Kabina je što je moguće lakša sve do trećeg reda, što također ima koristi od izdašnih ostakljenih površina.

Kako bi se osigurala zdrava atmosfera u unutrašnjosti, novi E-5008 opremljen je sustavom AQS (Air Quality System), koji neprestano prati kvalitetu zraka koji ulazi u kabinu i, ako je potrebno, automatski aktivira recirkulaciju zraka. Na modelu GT, ovaj mir nadopunjuje sustav za pročišćavanje zraka Clean Cabin, koji filtrira zagađujuće plinove i čestice. Kvaliteta zraka prikazana je na desnoj strani širokog zaslona.

Peugeot 5008: interijer Izvor: Promo fotografije / Autor: Peugeot

Unutrašnjost E-5008 je dizajnirana da svojim putnicima ponudi posebno ugodnu atmosferu, poput hi-tech salona, udobno smještenih i izoliranih od vanjske neugodne buke. Dodatni laminirani prednji prozori mogu dodatno poboljšati preciznu zvučnu izolaciju.

Nova prednja sjedala – kombinacija efekta kože i tkanine na Allure te efekta kože i alcantare na GT pružaju iznimnu udobnost. Jastuci imaju udoban oblik i pjenu visoke gustoće. Dostupna su i dodatna sjedala s prestižnom oznakom AGR (Aktion Gesunder Rücken) njemačke udruge liječnika i terapeuta koja potiče istraživanja u prevenciji bolova u leđima. Na GT verziji također su ventilirane i masirajuće, a stražnja sjedala su grijana.

U ovoj konfiguraciji, prednja sjedala opremljena su prilagodljivim bočnim podupiračima koji se električno napuhuju ili ispuhuju kako bi se savršeno prilagodili obliku tijela putnika.

Putnici u 2. i 3. redu uživaju u optimalnoj udobnosti. Osim izuzetne prostranosti, sjedala u drugom redu su klizna i preklopiva. Upravljačka ploča na stražnjoj strani središnje konzole omogućuje putnicima u redu 2 da kontroliraju temperaturu i ventilaciju trozonskog klimatizacijskog sustava i prilagode opcijska grijana sjedala. Središnja konzola također sadrži utičnicu od 12 V koju dopunjuju dvije USB-C utičnice, ovisno o verziji. Na GT verzijama, središnji naslon za ruke ima dva držača za čaše, a zastori su ugrađeni u stražnja vrata kako bi zaštitili putnike od sunčevih zraka.

Dva putnika u 3. redu imaju svaki držač za čaše, svjetlo za čitanje i naslon za ruke. U 3. redu također je dostupna utičnica od 12 V.

Kada je riječ o emocijama, novi E-5008 ne ostavlja nikoga po strani. Vozač je u srcu spektakularnog Panoramic i-Cockpita®, a putnici uživaju u iznimnom unutarnjem prostoru i udobnosti.

Panoramski i-Cockpit® sljedeće razine

U Peugeotu su odlučili spojiti dva od tri temeljna elementa i-Cockpita®: head-up zaslon i veliki središnji zaslon osjetljiv na dodir. Oni su sada integrirani u zakrivljeni panoramski zaslon s jednom pločom visoke razlučivosti od 21 inča koja se proteže od lijeve strane nadzorne ploče do središnje konzole.

Ovaj panoramski zaslon doista lebdi iznad nadzorne ploče. Ambijentalna LED rasvjeta ispod ekrana naglašava efekt 'lebdenja'.

Postavljen za optimalnu ergonomiju, ovaj široki zaslon od 21 inča blago je zakrivljen prema vozaču, dok je savršeno dostupan putniku. Ova velika digitalna ploča iznimne kvalitete kombinira dvije ključne funkcije Peugeot i-Cockpita®:

S lijeve strane, iznad kompaktnog upravljača, zaslon prikuplja sve informacije o vožnji: brzinu, mjerač snage, pomoć pri vožnji, protok energije itd. S desne strane, u središtu armaturne ploče, zaslon osjetljiv na dodir dostupan je i vozaču i suvozaču. Upravlja sustavima grijanja i klimatizacije, navigacije, medija i povezivanja itd.

U verziji Allure modela E-5008, novi Peugeot i-Cockpit® standardno dolazi s dvije digitalne ploče od 10 inča na jednom nosaču s istim efektom lebdenja kao i ploča od 21 inča.

Ključna komponenta Peugeot i-Cockpit® od samog početka, kompaktni upravljač opsežno je prerađen kako bi ponudio još više osjećaja i veću udobnost u vožnji. Zadržao je, naravno, svoju kompaktnost uz modernizirani dizajn. Redizajnirani središnji jastuk manji je i 'izoliran' od žbica upravljača kako bi se dobio učinak lebdenja koji podsjeća na panoramski zaslon na kontrolnoj ploči.

Komande na kompaktnom upravljaču su nove. Automatski prepoznaju vozačeve prste za optimalnu ergonomiju, ali se aktiviraju samo kada ih vozač pritisne kako bi se izbjeglo aktiviranje pogreškom. Novi kompaktni upravljač je standardno grijan na E-5008 GT. Novi Peugeot Panoramic i-Cockpit® predstavlja dvije nove tanke, elegantne upravljačke ručice iza kompaktnog upravljača i dvije ručice namijenjene regenerativnom kočenju.

Središnji dio nadzorne ploče sadrži i-Toggles®, potpuno prilagodljive gumbe osjetljive na dodir koji se mogu programirati za brzi pristup deset omiljenih funkcija korisnika: poziv kontaktu (pokretanje navigacije do često korištenog odredišta, podešavanje radija na omiljenu stanicu, postavite idealnu temperaturu klima uređaja i tako dalje.

Najnovija generacija povezanih informacijskih sustava Peugeot

Verzija Allure standardno ima sustav Peugeot i-Connect®, a nudi potpunu povezivost zahvaljujući funkciji bežičnog zrcaljenja (Apple CarPlay/Android Auto). Tehnološko iskustvo prošireno je uz Peugeot i-Connect® Advanced, standardno na E-5008 GT. Sadrži navigaciju visokih performansi povezanu s TomTomom i funkcijom planiranja putovanja.

Prepoznavanje glasa na prirodnom jeziku 'OK, PEUGEOT' omogućuje pristup funkcijama infotainmenta, grijanja i klimatizacije te telefonu. Ovo prepoznavanje glasa sada može razlikovati naredbe koje izdaje vozač ili suvozač.

Umjetna inteligencija, ChatGPT, također će biti dostupna na E-5008, kako bi omogućila interakciju između putnika i vozila.

Kako bi podržao korisnike i odgovorio na sva pitanja koja bi mogli imati, sustav uključuje on-board dokumentaciju i QR kod poveznicu na upute. Ažuriranja sustava provode se 'bežično'.

Okretnost i lakoća vožnje

Novi E-5008 vrlo je jednostavan za vožnju. Zahvaljujući dinamičnim postavkama podvozja u velikoj tradiciji marke, opušten je i učinkovit na glavnim cestama, a posebno okretan u gradu. Kako bi se olakšalo manevriranje, E-5008 je standardno opremljen stražnjom kamerom, koja vozaču nudi dva kuta: pogled straga ili pogled iz ptičje perspektive. Ovaj fotoaparat opremljen je mlaznicom za čišćenje za savršenu sliku u svim uvjetima.

Kao opcija, novi E-5008 može biti opremljen sustavom Peugeot VisioPark 360°, koji pruža 360° pogled na okolinu zahvaljujući četiri kamere postavljene što je moguće bliže prednjim i stražnjim kotačima i 12 senzora raspoređenih okolo. automobil. Time je moguće izbjeći sve prepreke u blizini vozila.

Više od 40 sustava pomoći vozaču i sigurnosnih sustava te sigurnosne opreme, korak dalje prema poluautonomnoj vožnji

Sa sustavom Drive Assist Plus 2.0, novi E-5008 pomaže vozaču koristeći sve senzore automobila (kamere, radar itd.) i informacije iz povezanog navigacijskog sustava.

Sustavi pomoći dizajnirani su da olakšaju vozačev rad na cestama s više traka, poput autocesta. Ovi poluautonomni sustavi vožnje zahtijevaju validaciju vozača. Senzori osiguravaju da vozač cijelo vrijeme drži ruke na upravljaču.

Cijeli niz elektrificiranih pogonskih sklopova

Kako bi podržao svoje kupce u njihovom prijelazu na punu elektrifikaciju, Peugeot također nudi novi E-5008 s hibridnim motorom.

E-5008 Hybrid 136 e-DCS6 ima sustav Peugeot Hybrid 48V, koji se sastoji od benzinskog motora nove generacije od 136 KS u kombinaciji s mjenjačem s dvostrukom spojkom i šest stupnjeva prijenosa koji uključuje električni motor. Zahvaljujući bateriji koja se puni tijekom vožnje, ova tehnologija nudi dodatni okretni moment pri niskim okretajima i smanjenje potrošnje goriva do 15 posto (5,8 l/100 km u WLTP mješovitom ciklusu). U gradskoj vožnji, novi 5008 Hybrid 136 e-DCS6 može raditi do 50 posto vremena u 100 posto električnom načinu rada bez emisija.

Novi 5008 proširuje svoju ponudu pogonskih sklopova uvođenjem Plug-In Hybrid (195 e-DCS7), koji kombinira električni motor od 92 kW (125 KS) s motorom s unutarnjim izgaranjem od 150 KS. Njegova baterija velikog kapaciteta omogućuje doseg od preko 80 km pri vožnji u 100 posto električnom načinu rada. Ova verzija opremljena je spremnikom goriva od 60 litara, što joj omogućuje rekordan domet.

Širok izbor elektromotora

Dizajniran od samog početka kao električni model, novi E-5008 ima niz motora s nultom emisijom (WLTP ciklusi koji čekaju odobrenje) koji nude od 500 do 660 km električnog dometa, uključujući AWD Dual Motor i verziju dugog dometa.

Ovaj asortiman sinkronih motora s trajnim magnetima nudi više snage i bolju učinkovitost. Verzije s pogonom na 2 kotača nude 157 kW/214 KS (345 Nm) ili 170 kW (345 Nm). Verzija s 2 motora i pogonom na 4 kotača daje ukupnu izlaznu snagu od 237 kW/322 KS (157 kW sprijeda i 80 kW/109 KS straga). Prednji motor isporučuje 345 Nm okretnog momenta, a stražnji motor 170 Nm.

Litij-ionska visokonaponska baterija od 400 V NMC kemijskog sastava (nikal, mangan i kobalt) nalazi se ispod poda i napaja elektromotor za vuču.

Ostale potrošače električnih komponenti (svjetla, infotainment, itd.) i dalje napaja baterija od 12 V, koja se sama napaja iz visokonaponske baterije preko pretvarača.

Upravljanje toplinom baterije koristi cirkulaciju rashladnog sredstva. To omogućuje ultrabrzo punjenje, optimizirano trajanje baterije i duži životni vijek. Dizalica topline prirodno osigurava ugodnu temperaturu za stanare dok čuva energiju baterije.

Jamstvo na bateriju traje osam godina (ili 160.000 km) za 70 posto njenog kapaciteta punjenja.

Uvjeren u kvalitetu svojih proizvoda, Peugeot kupcima nudi novi E-5008 'PEUGEOT Allure Care' program koji jamči bezbrižnost pokrivajući električni motor, punjač, pogonski sklop te glavne električne i mehaničke komponente do do 8 godina/160.000 km.

PEUGEOT Allure Care pokriće na novom E-5008 aktivira se automatski na dvije godine ili 25.000 km nakon svakog Peugeot mrežnog servisa.

  • +34
Peugeot E-5008 Izvor: Promo fotografije / Autor: Peugeot

Posebno učinkovita električna platforma

Novi E-5008 koristi Stellantisovu novu STLA Medium platformu, u konfiguraciji koja je proširena u usporedbi s E-3008. Dizajniran za električna vozila Grupe, postavlja nove standarde na tržištu.

Platforma STLA Medium 'BEV-by-design' pruža rekordnu energiju između kotača, do 98 kWh. Njegov dizajn visokih performansi, koji također omogućuje učinkovitu aerodinamiku (SCx od 0,77), znači da E-5008 nudi najbolji domet u svom segmentu (do 660 km).

Utičnica za punjenje na lijevom stražnjem blatobranu nudi priključke Mode 2/3 (AC) i Mode 4 (DC).

Dostupne su dvije vrste ugrađenih punjača za punjenje izmjeničnom strujom, koji zadovoljavaju sve potrebe korisnika i rješenja punjenja, s 11 kW trofaznim punjačem kao standardnim i opcijskim trofaznim punjačem od 22 kW.

Za punjenje istosmjernom strujom, preko superpunjača, novi E-5008 Mode 4 utikač prihvaća snagu do 160 kW. To omogućuje nadoknadu dometa od 100 km u samo 10 minuta i punjenje od 20 do 80 posto u 30 minuta.